hétfő, február 06, 2006

hulye angolok, angol hulyek

kivalasztottuk a szinesznocsket, h jol bekoltozzon. aszonta okes. meg h jon a kulcsert. meg h ja megse.
baszkiiiiiiiiiiiiii
most itt ulok a netcafeban hirdetest adok fel, olvasok el, valaszolok...

ma este megyunk herbaliserre, addig meg vennem kell owen cleanert, mert botrany ahogy kinez a suto.
vennem kell baseball sapkat, mert botranyos ahogy a fejem kinez.
vennem kell koromvago ollot, mert botranyosan eltunt ami volt.
vennem kell demalgont, mert botranyosan jon a bolcsessegfogam es nem is birok rendesen enni.

tegnap voltunk sunday market-en vaniecskaval. nincs semmi zur koztunk. aszittem h majd jol idegesiteni fog ha latom, de egyaltalan nem.
voltam danival lemezboltban is, mert minden lemez felaron volt. egesz nap ott hallgatoztam.
kiralysag volt. vettem is kincseket.
dani hazamegy nemsokara es kihozza a lemjaimat es jammelgetunk majd, sot lehet h partyt is szervezunk, mert o ebben a szervezodesben nagyon benne van. gecijogecijo

jovo honapban laptopot is veszek.
jovo honapban bettylove is kijon hozzam. mar nagyon varom. mokukka
lehet h dorka is kijon, csak o elvileg hosszabb idore. neki is nagyon orulnek.

kibuktam 2 napja, reszegen felhivtam par baratomat es mind vlagyanal farsangoztak, tavaly en is ott voltam vampirkaval... szep volt... remelem jol buliztatok sracok :)

Nincsenek megjegyzések: