vasárnap, november 27, 2005

paranoia will destroy ya

vettem az ebay-en egy laptopot. vegre valahara. csak miutan elkuldtem a penzt a mokusnak elkezdett az egesz ugy nagyon gyanussa valni. szoval most kokemenyen be vagyok kakilva h atvertek es kidobtam az ablakon egy tonna penzt.
nemsokara elindulok utolso napomra a cipoboltba. mar alig varom h okoska2 bolcseleteit meghallgassam. most egy hetig nem lattuk egymast tehat biztos rengeteg dolgot fog kozoloni.
a legutobbi az volt h 10 ev mulva meg fogok kopaszodni es aztan mar nem fogok puncit nyalni, mert senki nem hagyja majd... ezt igy bele az alkalmazott (en) arcaba. meg is kerdeztem tole h vele is ez tortent-e, mert h o kopasz a feje tetejen. eleg mergesnek tunt.
megkaptam a pakkot MO-rol. mar tanulom is a Flash MX programozast. koszonet lillusnak,lipinek, kristinek megegyszer.
nnna indulok...

ja fontos. zoli az email cim amit adtal nem muxik vagy a memoriam nem muxik, szoval please irj nekem egy mailt az attila.ticz@gmail-re. koszi.

Nincsenek megjegyzések: