csütörtök, december 01, 2005

you tricked me once...

... but i wont let you trick me twice

ez elmult het esemenyei kovetkeznek.
laptop nem jott meg, hivatalossa valt h aldozatul estem egy egy fraudernek. draga lecke volt. ha ebayen vasaroltok mindig figyeljetek oda h a my ebay levelesladaba is legyen egy level arrol h megnyertetek a biddelest es paypallal fizessetek, western unionnal meg veletlenul se. ma megyek es jol feljelentem a mokust.

voltam tegnap treningen is az uj munkahelyemen. a food 2 go department hasznos tagja leszek es grillcsirket fogok sutni meg arulni. remek... annyi csirket hozok majd haza h sose fogy majd el. legalabb kajara nem kell sokat koltenem.

megismerkedtem egy lanykaval is a treningen. egyenlore meg a szamat sem kertem el, de a jovo heten becserkeszem. :)

holnap is mennem kell fejet tagitani, szombaton meg mar melo. nem is banom. most 1.5 hetig lustiztam. eleg is volt.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jok ezek az angliai melohelyek ha nem akarsz is osszebirsz szedni barkit aki raadasul nagyon be is jon. Legalabbis en is ezt tapasztalom. ujjabban hetvegenkent egy kavezoban dolgozom, ugyhogy ha erre jarsz vendegem vagy egy akarmilyen kv-ra vagy teara. Lap top ugyben nem tudok mit mondani, sose tudhatod lehet, hogy meg megjon. Ha megsem akkor mikor tudsz ujat venni?

Ditte

Szuper65 írta...

fogalmam sincs mikor, egy ket honap. van most par dolog amit vissza kell fizetnem first.

londonba most nem megyek egy ideig de szeretettel varlak titeket ha van szabadidotok. a kegli ures lesz, hely van boven.

puszi

elvis (alaptoptalan)

Névtelen írta...

Tovabbra is ugy gondolom, hogy elmeny lenne latni Brightont, de sajna most mar minden nap melozom, ugyhogy ha a city-be bejutok egy orara az mar rekord szabadido tobletet jelent. Egyebkent megvettem vegre a telefonokat. Illetve meg csak az egyiket birtam elhozni a masikert holnap megy az Zoli remelem nem jarok ugy vele mint te laptoppal (ugyanis szerzodes alairva, de egynap csak egy telefont hozhatsz el). Figyi, egyebkent lehet, hogy ket unnep kozott valamelyik nap lemennenk hozzad egy napra, de hugostul meg anyastul, ha nem banod.
Ave