kedd, november 08, 2005

first blood

nahello

mult het penteken felmentem londonba, kristi invitalasara. elmentunk egy hazibuliba dj-nek lenni.
mar amikor elsetaltunk a haz elott felremlett bennunk h ez error lesz, a kiszurodo hangok nem voltak meggyozoek. 2 szobas lakas, az egyikben a dj pult. asztalka, 2 lemja, a vegtelensegig leegyszeusitett mixer es hangfalkent egy basszus gitar erosito lada. km... az elektromossag sem jott folytonosan a kabelekbol, tehat az asztalt veletlenul sem volt szabad megrugni.
a masik szobaban dobszerko, 2 gitar + mikrofon. emberek voltak mindket helysegben. amig el nem kezdtunk jatszani. akkor atmentek a masik szobaba. de ezt mar megszoktuk. aztan ejjel egy krul olyasmire kerult amit meg soha nem eltem at. elvettek meg azt az egy hangfalunkat is ami volt. azt mondtak mar h szar dj vagyok, de az h elvigyek a speakert, hat ilyen meg nem volt. nem is baj. addigra mar kelloen be voltunk rugva, meg elszivtunk egy vicces cigit is, ugyhogy sikitva rohogtunk es hallgattuk a rogtonzott koncertet a masik szobabol. iszonyat volt. de a dobos volt a legjobb, allandoan kesett aztan eszbe kapott es becsatlakozott, de ugy h megprobalta a lemaradasat hirtelenjeben behozni es ravagott mindenre ami elotte volt.
3-kor mar kristinel alukaltam.

reggel 11-kor ebredes. dittevel contact. tali a virgin megastore elott a piccadillyn. seta, sorozes a hyde parkban, tali zoltannal, seta. london megteccett elsore. elmondani, leirni nem tom h milyen. nagy, erdekes, latni kell...

a hazafele jovo vonatot az utso percben kaptam el. celfotoval.

itthon minden okes. meloztam. osszeszolalkoztam a fonokkel. elegem van a sok hulyesegebol. neki is belolem. ezen a heten donti el h kirug e. suti. nem mintha munkanelkuli akarnek lenni. de unom h ugy beszel velem mintha valami retardalt kolyok lennek. ezt okoskanal sem viseltem el. itt sem mas a helyzet.

holnap krafty kuts lesz. arra el akarok menni. miki haverom akivel cipruson baratkoztam ossze, visszajott angliaba. feljon majd londonbol. jol berugunk. :)

p e a c e

ja ma megvettem dvd-n a rambo I II III-at. hala mesteremnek a rockyk mar megvoltak.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

akkor ezek szerint abban a buliban újraforgattátok a walk this way videoklipjét :D