szerda, november 16, 2005

brain motion blur

hey

hogy vagytok?

en meg vagyok. most epp egesz jol igy 4 sor utan.

dolgoztam ma is, hala istennek a fonok nelkul. ugy elvezheto. bezzeg holnap...
de sebaj mert holnap megkapom a credit card-omat es kozelebb leszek ahhoz h jol el is koltsem a rajta levo osszes minden penzt.
sok minden nem tortenik. kijott megegy magyar arc, so mirko meg o meg egy indiai ficko osszekoltoztek. megint 3-an lakunk 2g4.
megismerkedtem ma egy magyar lannyal ( vivien), szoktak lenni magyar talalkozok itt brightonban, majd a kovetkezore elnezek en is.

v.-el mosolyszunet van megint, fogalmam sincs most miert, de nem is nagyon erdekel.

100% h nem megyek haza karacsonyra, meg szulinapomra. majd talan tavasszal.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Cica!
Át jottem a Petyához (ciprus)
beszélgetün ,krumplizunk,olvassuk a blogod...
Ő ug néz ki h nyáron megy LA-be
Én csapatom amelot és a faszom nekem is kivan a fönökömmel.
Lehet hogy elöbb-utobb nállad kötök ki.Különben semmi extra.
Üdv a Kristofnak és a Mikinek.

Szuper65 írta...

na annak orulnek a legjobban ha telleg itt kotnel ki.

szeretlek.

atti