csütörtök, november 03, 2005

probably journey

ma megprobaltam visszanyalni magam a fonokom kegyeibe. nyelvcsapasaim nemn talaltak telibe. aztan azon gondolkodtam h a fejet beleverem a penztargepbe es ragyujtom a boltot, de sajna nem dohanyzik es nem tudott adni tuzet.
de eltelt a nap. vegig hallgattam ma is ezerszer h o milyen kivallo elado, h mennyit tanulhatok tole es megmutatta h milyen ugyesen tud 9 par noi csizmat atrakni egyik polcrol a masikra.

hazajottem, hofi, egy ora alvas. kaja, hagyma, bacon, kolbasz, tojas, turo rudi, mingya hanyok...

kristi hivott, holnap jatszik egy hazibulin londonban es megkerdezte h vele tartanek e. mivel szombatra szabadnapot kaptam akar meg meg is tehetnem. kedvem lenne hozza.

itthon most letargia van. affene tuggya de le van torve most mindenki. biztos az idojaras...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Tici, nem tudom ovasod-e a blogot mielott Londonba jossz, en sajnos nem talatam meg a szamodat a blogon ugyhogy legyszi hivj ha tudsz: 07707142093 ezen a szamon.
Egyebkent raerek szombaton (eddig ugy tunik), ugyhogy tudunk randizni.
Udv,

Ditte