csütörtök, május 26, 2005

I 1 2 ride my bicycle

nos mint az a title-ben is olvashato szereztem tegnap egy ketkereku y vazas mountenbike-ot.
uj tarsam a gonoszban o, neve meg nincs de ha igy megy tovabb CsigaVillam-nak keresztelem.
megtortent.
orulok h lattatok a kepeket. akik aggodnanak azokkal kozlom, hogy a hajam visszanott, a csokornyakkendot meg elvesztettem. :) jol le is basztak. de nem adtak masikat es eldugtak az etterem bal hatso sarkaban megbuvo dispenser-be, ahol nem latok semmit csak postmix gepet meg sor csapolot.
viszont nem vagyok fulig szaros a kocsog angliusok tanyerjaitol es annyit iszom amennyit nem szegyellek. tegnap malibu+ananasz nap volt. edes vacak, alig birtam meginni 7-et.

mivel tobben szova tettek h geci unalmas az eletem ezert az olvasottsag erdekeben a mai naptol kezdve hazudni fogok.

tegnap melo utan, felvittem Galina-t es Anna-t a szobamba es ott agyba fobe dugtam oket. felvaltva sikitottak, majd hazavittek oket mentovel.

az uj bringammal egyebkent uj tavlatok nyiltak. egyreszt messzebb eljuthatok vele, mint amirol eddig almodni mertem (+6km), masreszt le kell mondanom az analis sex adta gyonyorokrol, mert kurvara faj a seggem.
de majd megszokja.

azon mesterkedem h kihozzam ide draga Peti ocsemet. mivel h ot szeretem (magam utan) a legjobban a vilagot, ezert biztosan sokkal jobban eltelne a maradek 3 honap.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

ne aggodj atti azert a rexona stift meg fel fer ;)
nagyon jokat irsz, tenyleg lenne helyed a szovegiroi szakmaban, szerintem.
a szakertok szerint viszont nem. :)
lattam a kepeket, koszi lipy!
bent a kiroban a nyakkendos kepeddel ijesztgetek mindenkit.
csa

Névtelen írta...

Tjay én mint szakértő mondom, hogy folyamatosan oda akartam benyomni (mmint a szakmába:D)de ellenállt :)
Attikám szivem, elsők között engem ijeszgetett a nyakkendőssel.
miss u

chimie írta...

simo: szerintem is a szakma krémjében a helyed. ha van kedevd, már most be is szállhatsz a hp clj2590 edm projectbe :-) amin dolgozok

Névtelen írta...

Attika újabb kalandjai az interneten!
Minden csupa móka és kacagás. CSinos lányok, hajmeresztő mutatványok és még sok minden más...
Letölthető, megnézhető.
cím:
http://lipocky.tar.hu/

Névtelen írta...

Sim, te bennfentes, te :)

Névtelen írta...

én voltam az előző :)

Szuper65 írta...

hahooo
orulok h ily jol elvagytok...
en megint andys gyok2 netcafe-jaban garazdalkodom. uj kepek jonnek. sot van mar video is dvd formatumban. Gangbang in Cypress, Vol. 1, Screw my Lizard plz 8, and the famous Walking in the middle of nowhere 19. pisz