kedd, május 10, 2005

remember my name

udv
fasze'r olvasom el elobb a leveleimet? elobb ide kellene irnom. mindig lehangolnak...
nade... itt minden meses. komolyan. igaz a meset tim burton rendezte de azert csak happy end lesz a vege, nem? engem minden heten ki akarnak rugni. okoska mar a 3. utolso lehetoseget adta nekem tegnap. kezdem megszokni.
mint az varhato volt a lanyok leleptek. penteken felmarkoltak a fizut es batran elfutottak. most animatorok agia nappa kozelebe es boldogan elnek. remek...
azota minket meg szopatnak h milyen megbizhatatlanok vagyunk stb...
elvileg egyebkent nem is tudnak kirugni, mert atrajnak egy masik hotelba ha itt nem feleltem meg, ami csak jobb lehet ennel.
a bangladesi arcok meg kiabalnak velem h menjek mar at egy masik hotelba mert ott tobbet is kapnek meg jobb fejek a fonokok. en meg kitartok itt egy kicsit.
most elkezdtem elvezni az itt letet. volt par dolog ami hogy is mondjam... lockolta az agyam, de mar jobb.
felverteztem magam fokhagymaval, karokkal meg feszuletekkel is, tehat verszivok sem haborgatnak tobbe.
eldegelem az eletem. kb. igy lehetne jellemezni az allapotom. felvettem ma a fizumat, ugy attisan. elindultam a bankba Pafosba, ott rajottem h otthon hagytam a csekket, keretem egy partol penzt a visszautra, eees try again. de mar megvan.
vettem is gyorsan aktiv hangfalakat, mert nem allapot h nem tok zenet hallgatni, meg olcsoer napszemcsit, meg persze az elmaradhatatlan KEO sort. ha a gondolataim zavarosak akkor az eme nedunek koszonheto. kibaszott jozan elet. komolyan. sose ittam ilyen keveset. persze nalunk csaladi orokseg az alkohol szeretete, ugyhogy csak ovatosan, de most nagyon jol esik.
terveim szerint mindjart jol kimegyek Coral Bayre es tengerben lubickolok.
voltam ma a postan is, szoval 6 nap mulva Lipi baratom/testveremnel landol a cd-m tele az itt keszult keppekkel, az elso honaprol. akit erdekel ask 4 lipi.
szigetre sztem hazamegyek, underworld + roots manuva tul csabito, ahogy hallottam az angliusok ugyis tele vannak szeptig tanulo dolgozokkal. tehat kesobb probalok majd ott szerencset.
elvileg kihoznak ma nekem egy konyvet, a NEUROMANC-ot, amit meg eloszor Danieltol kaptam kolcson es bele is szerettem egybol. (a konyvbe, nem daniba)
lipi vagy mester toltsetek le nekem jatekokat lecci. pld a dungeon lords-ot. meg cossack 2-ot.
koszi.
uristen miert nem vettem anno laptopot???????
lemjaim megvannak meg??????????????? szami + balazs???!!!!!!
felvettem a kapcsolatot az itteni angol dj arcokkal akik a Pafian Sunben dolgoztak es volt lemjaik is, de most mentek haza. erre mit lehet mondani. bad luck.
na megyek mert hiv a tneger mint vmi elbaszott lemminget.
na csa gyikok leleptem, utallak titeket.


mar tobb mint egy honapja nem neztem south parkot. csak erjek egyszer haza. szem nem marad szarazon

Nincsenek megjegyzések: