hétfő, május 23, 2005

sit back, relax...

munkahely: beraktak a diszpenzerbe, ami egy kis szobacska, en meg csapolom a bort, sort, soft drinket a vendegeknek... jo ott nekem, nem leszek koszos, nem kell tanyerokra vadasznom meg egy nap 6 km-t setalnom. mar gondoltam h az around the world-ot around the tables-re cserelem. de igy most mint mondtam egesz jo.
munkatarsak renduletlenul jo fejek, orosz csajok in progress, egyiket uszni tanitom majd coral bay-en. :)

szorakozas: az nincs. neha berugok, meg munka kozben iszogatom a koktelokat, amiket magamnak gyartok, de mar legalabb viszek ragot magammal, alkoholos lehelet leplezesere.

mifontos van meg? semmi. c ya in sept.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

sziasztok ati/mindenki, felraktam a következő címre a képeket:

http://kep.tar.hu/lipocky
user:
lipocky
pass:
19781010

Névtelen írta...

Calispera

Észrevételeim a képekkel kapcsolatban:
A csokornykkendős sorozat very funny.
Királyos az összes csöcsös-segges kép.:-) riszteppa
Kedves lakótársaidról lehetett volna egykét pucér kép is.(bocs)
egyébként meg bazdmeg milyen jó helyen vagy

itthon minden allright múlthéten volunk asszonnal leecoombson (találkoztunk v.kával) most szombaton gotan+dublexinc+krush
hazajöhtnél mer jólesz.amúgy vizsgaidőszak. a lányoknak meg mond meg hogy получите на ваших коленях и полюбите меня, ha más nem használ. :-)

Névtelen írta...

a 97-99-es képeknél az agyam ledobta a szíjat drágám :D

Névtelen írta...

tuti en vagyok a lamer vagy az angol netem de minden kep BIBI! felkialtassal jon be... keepin tryin...

Névtelen írta...

Ugy gomdoltam, meglatogatnalak! Mennyi a repjegy? Hol alhatnek? Hazajottem, de utalom itthon...n el is huzok ujra megint! szoval?