hétfő, június 06, 2005

new arrival

Ladies and gentlemen, it is a great pleasure to welcome Peti from Hungary, here in Cypress!!!!!!!!!!!!!! vuhuhuu futty taps
na ja, ocskos itt van. ossze is koltoztunk izibe. karbantartokent dolgozik.
kihozott nekem konyveket, (Galaxis utikalauz 1-5), vinyot, jatekokat. ezek mar nagyon hianyoztak.
mivel eletem meg mindig nem bovelkedik izgalmas kalandokban ezert nem farasztok sokaig senkit a szep a tenger, kek az eg frazisokkal.
egyebkent gyonyoruen sut a nap, egy felho sincs a kek egen es a tenger sem volt meg soha ily szep.
a diszpenzerbol mar kiszedtek. egyaltalan nem banom, nem is olyan jo moka ott. bar a tegnap rum+kola nap kellemesebbe tette az ott toltott orakat.

aki veletlenul ide akarna jonni, nyaralni, azzal kozlom h baromi meleg van. otthon is azt gondoljuk nyaranta, h hu de kurva meleg van, de az semmi. pusztultatik.

tegnap este 2 honapos kihagyas utan, vegre South Parkot neztem. hatalmas elmeny volt. Eric mar nagyon hianyzott. nyugi gyula nem a fiadra gondolok.

mar csak lemezjatszora vagyom meg vmi "puha, nedves, meleg godrot"-re. copyright Belga :)
ja meg laptopra. aki szerint gondolkodasom beszukult kerem tegye fel a kezet. az enyem mar a plafont vakargassza.

mostanaban azon tortem a fejem h mi az isten faszat keresek itt. penzert jottem ki? akkor eladtam magam rabszolganak. az nem jo. hogy megismerjek uj helyeket? pfff ..... asszem a penz lesz az. picsaba. tudnam h mi a garancia arra h UK-ben ez maskent lesz. aki tudja a valaszt az Elet a Vilagmindenseg mge minden kerdesre kerem irja meg kommentben (tom h 42, de hatha vki maskent tuggya). aki azt is tudja h miert vagyok itt az is szoljon.

a vegere vmi vidamat,
baseclaim says:
eladtuk a geci lakást!

szep napot...

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

luv ya :)

Szuper65 írta...

nem fordulok be ne felj, foleg kedves szavaidat olvasva nem. meg kulonben is megigerted h ha hazamegyek bulit csapunk, szoval minden suti. remelem ordenare modon viselkedtek. c ya soon.

Névtelen írta...

Hi Terasz Bébi!

Ne aggódj UK-ban jobb lesz! A Vlagyiknak meg essen le a töke ha mást mond pont három héttel azelőtt, hogy én elindulok. És mi van ha esik? Legalább van okom venni egy jó kis Columbia dzsekit. Fő a pozitiv hozzáállás. Ha nekem nem jön be UK akkor én is kipróbálom inkább Ciprust, de ne aggódj majd informállak. Ott mit akarsz csinálni? Didzsé leszel?

Jó pasi a öcséd?

üdv: Ditte

Névtelen írta...

Hello, megint Ditte vagyok.

Nem értem mit pánikolsz, egy törülköző legyen nálad, hogy tudj stoppolni. Egyébként pedig a Galaxis utikalauzban mindenre ott a válasz.....

Csá

Vlagyik nagy király vagy, hogy csináltál magadnak blogot, akár írhatnál is rá.

Névtelen írta...

ezerszer kértelek ati, hogy ne káromkodj nyilvánosan!
éna hétvégén templomba megyek..

http://www.bladerunnaz.com/

Névtelen írta...

tökjó, hogy Ditte még mindig Terasznak hivja az Attit :DD

Névtelen írta...

london/uk kiraly, mmmkay. egyebkent meg mindenhol lehet az ember rabszolga, attol fugg mit csinal. De fel a fejjel atti, ja es telleg elvezd a napsutest meg a meleget, mert itt meg mindig csak tavasz van, nem tudom egyatalan lesz e nyar... :(