csütörtök, május 05, 2005

after the rain comes sun...

super65 iz back...
sokkkal boldogabban mint az utobbi napokban. melo a szokasos, okoska egy fasz, de nem vartunk el tole tul sokat.
talatam egy olcsobb netcafet, itt csak 1.40 egy ora.
ma kapjuk meg elvileg a fizut, kivancsi vagyok. nyitottam meg bankszamlat is. a leheto legkevesebb penzt akarom itt elkolteni, mert annyira azert nem jo ciprus. hianyoztok igazan. fura erzes ez a honvagy. Mo-t leszarom, ti hianyoztok. dehat maybe ti jelentitek Mo-t 4 me.
a csajok ma penzosztas utan mar le is lepnek, tehat egyedul maradok mint a kisujjam. ha telleg lesz ma penz (amiben nem hiszek) akkor el is kuldom a taskamban (bunnye igazibol) lapulo cd-t teleistele kepekkel lipinek, meg van rajta egy level is meg egy mp3, ami sjanos nem az lett amit ra akartam tenni( a nero megtrefalt). szoval csekitout akit erdekel. kb 1 het mulva ott is lesz.
a napok kellemesen telnek. ha reggel kell menni melozni (7-15.30) akkor 11ig kb. sleepwalk, aztan mar felgyorsitok gyokkettore. egyebkent szlben teriteni az egyik legjobb sport. foleg a szalvetas resz okoz komolyabb fejtorest.
du(15-23.30) mas teszta, nyugisabb.
a vendegek jo fejek. lehet h kezdek uncsi lenni, mert csak a kurva etteremben tengek lenegek vagy a parton. szoval irasaim is erre a 2 temara koncentralodnak. a bar streetre semmi kedvem bemenni. az utso dayoffomo benyaltam egy fel uveg vodkat, majd miutan osszeestem otthon Tazzal elmentunk kocsmazni es focimeccset nezni. masnap reggel barmelyik percben el tudtam volna hanyni magam, tehat mar ez sem a regi.

baszki, elfogyott a mondanivalom. bulizzatok. peace.
ha veletlenul mly bulika kezdenetek szervezni szoljatok es azonnal hazamegyek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Irtam e-mailt (freemailre)! Pls olvasd el! Lillus

Névtelen írta...

na asszem en lemaradtam valamirol, miert nem lettel baros?
kulonben buszke vagyok rad hogy eddig birod, lehet hogy en mar az elso turnussal haza jottem volna :)

amugy velem nem torteneik semmi, ulok a gep elott egesz nap :D, ja es orvoshoz jarok, mindig mas bajokkal:)csao