szerda, május 18, 2005

king of snake

baszki kezd nem vicces lenni, hogy uton utfelen belebotlom a titleben emlitett csuszkalo-maszkalokba.
2 fajta van, a nagy randa fekete, amelyik nem harap, csak beszarok toluk, meg a kisebb sarga amelyik mergezo es meg nem jott velem szembe de sztem az is bekaki.
ennyit a kigyokrol, kiskigyok nincsenek..hasznalatban :(

egyebkent... az uj hely nagyon baba. baratsagosak az emberek, annyit eszem iszom, amennyit akarok, senki nem baszogat, orosz csajok jo fejek. hetvegen megyunk is diszkozni. az egyiknek sztem be is johetek, mer allandoan egyutt dolgozunk, meg mosolyogunk... u know. sajnalatos viszont h nekem a masik teccik aki ugyan sosem mosolyog es lookslike a boy, de nekem mindig az jott be.

viszont... tegnap kitalaltak h lehet h atraknak minket a jovo hettol Agia nappa-ra, ami Ibiza2-kent ismeretes. nem tom h orujjek e. itt mindenkit megszerettem, lehet h ott is kifogok egy Okoska-t fonoknek.
viszont ott lehet h talalnek egy breakbeat klubbot, ahol esetleg jacchatnek is.

van egy uj lakotarsam Janos, megvagyunk.

//most msn-ezem es olyan jo erzes contactban lenni veletek. Walt Disney.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia ticikem,
mostanaban nem olvastalak mert maltan is kurva draga a net, de majd befogom hozni. ha neked mar van penzed olvasd az isoman.hu-t en oda blogolok.
Csa

Névtelen írta...

Dave_Clarke--Sonne_Mond_und_Sterne_Live_(2002-08-10)-smn\(dave_clarke)-sms_live_20020810-smn.mp3

ezt hallgatom es kozben rad gondolok :`)

ja es ha telleg jossz inda uk, akkor augusztus 27 fatboy slim es armand van helden az egyik bazinagy parkban, del-londonban :P