péntek, június 22, 2012

szarver

miven beszart a d3 server van időm írni pár sort.

tegnap munkába menet úgy eláztam, hogy öntöttem ki a bakancsomból a vizet és zokni nélkül dolgoztam. ha megfázom beperelem az istent. tudom hol lakik...

ma már nem esik, sőt helyenként még a nap is látszik az égen, ami persze nem oszt nem szoroz, mert én nemsokára mehetek vissza a boltocskámba hallgatni a disney village rádió slágereit és árulni a bóvlit.

megint van vmi új kezdeményezésük, hogy elégedettebbé tegyék a dolgozókat. agyam eldobom tőlük. 2 évente megkérdezik a 14 ezer embert, hogy szeret -e itt dolgozni és ha igen akkor miért nem? mivel gondolom a 2010-es megmutatta, hogy nem mindenki boldog kicsi fogaskerér, így összeült néhány okos és kifundálta, hogy kell egy program, 7 jelszóval, amitől egyből mindenki magáénak fogja érezni a céget és a boldogságban fogunk megmártózni.

tegnap volt a zene ünnepe ami itt elég nagy durranás. mivel én munka után hajnali 1kor a vizes gönceimbe öltöztem be, nem éreztem, hogy párizsnak kellene vennem az irányt. inkább hazajöttem és beborultam az ágyikóba.

jövő héten a castmember party lesz, de mivel akkor is zárni fogok esélyem sincs elmenni rá. nem mintha az előző kettő akkor buli lett volna, de azért nem mulattam olyan rosszul, de ehhez a kínált programoknak semmi köze sincs. :P

és most felhívom a bouyguest és elküldöm őket délre.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

mi a 7 jelszó???
Bori