vasárnap, június 03, 2012

mdg


itt lakom most. és laktam elég sokáig. ezeket a sorokat a jobb alsó sarokban lévő ablak mögött gépelem, mert az internet idebújt.

day 1

eltelt az első nap. a szokásos közös reggeli után bementünk Arlesba a piacra. arles a kedvenc városom. nyugodt, régi, csodaszép, hatalmas folyóval.
kolbászoltam, vettem egy shurikent, amire már rég óta vágytam, találtam egy magyar árust a piacon, akitől vettem egy tubus piros aranyat. majd "kitartás, éljen szálasi" köszöntéssel búcsút intett. az emberek ostobák.

beszélgettem sokat itt az emberekkel, este közös iszogatás vette kezdetét. aperitifnek kagylót szolgáltak fel, fokhagymásan. egész finom volt. majd nekiálltunk játszani a golyóinkkal. ebben egész jó vagyok. valahogy rááll a kezem... éjjel 1 körül felborultunk.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi a fotót!
Bori