kedd, június 19, 2012

nyaralás vége...


Last day, on the way back

Elment az áram. Visszajött. Jobb...


Szóval, itt ülök a vonaton, első osztályon, kényelmes fotelben, laptoppal és egy közepes fantával jég nélkül. 3,5 óra múlva megérkezem majd Párizsba és onnan még egy óra míg hazavergődöm.

Morcheeba big calm-ját hallgatom, amire nem volt példa már vagy 10 éve. Talán zamárdiban hallgattam utoljára... de az még egy teljesen más élet volt.


Egész boldog vagyok. És szőrös. Bár a kettő összefügg.


Az egész bolygót körbe tudnám utazni egy ilyen vonattal.


Milyen volt a nyaralás? Hmm lássuk csak. Az elvtársak kedvesek voltak. De ez nem újdonság. Volt akivel többet beszélgettem, volt akivel szinte semmit sem. Sok minden megváltozott, kevesebben vannak és láthatóan több a feszültség, mint régebben.


Ohhh Avignon, remélem senki sem akar mellém ülni. Olyan jól elvagyok 2 ülésen. :)


Vicces egyébként, hogy mindenki össze vissza ül le. Majd amikor jön vki új és mutatgatja a jegyét, nem győznek elnézést kérni. Szerencsémre elég visszataszító lehetek egy hét kommuna után így szőrösen, ohh mégse, egy még gusztustalanabb leült mellém. Ha ezt tudom tegnap sem tusolok.


Semmibaj


Szóval a kommuna más lett kicsit. Tegnap voltunk a tengernél és egy Camargue nevű helyen is, ahol sok szép fehér lovat láttam. Most ha kinézek az ablakon a szokásos provence-i tájkép tárul elém. Lefogadom, hogy párizsban szürke az ég és esik...


greg felhívta a figyelmem, hogy akkor sincs tragédia, ha nem találok dizni után egyből munkát, mivel simán jogosult vagyok az itteni munkakereső segélyre, amit minden hónapban levonnak a fizumból. Plusz mivel ők most elköltöznek egy új helyre, ott is szívesen látnak egy időre. Ez igazán jól esett és megnyugtató.


Van még pár hónap hátra ebből a dizni tapasztalatból. Ki fogom bírni. Elvileg már net is van otthon, szóval még élhetőbb lesz.


1928


párizs közeledik. A nap eltűnt sötét felhők fölött. Mint a vonatjegyem. Hála istennek már a jövőben élünk. Bemondtam a nevem, megtalálta a rendszerben és továbbállt.


A vonat meg csak gurul... kicsit elfáradtam ebben a vakációban. De majd kipihenem ma este és holnap 18ig. Amikor is dolgozni kezdek.


És elkezdett esni. Sztem el van átkozva ez a hely. Tuti. Ha zavaros amit írok, akkor leginkább azért mert közben 2 and a half men-t nézek és kurva vicces. Hosszú gatyát kellett volna felvennem. És tiszta pólót. Mert ez túl kommunista. :) aka büdös :)


most mondták be, hogy thx a szar időnek 35 percet késünk. Mi a fene köze lehet az esőnek a vonathoz? Egy repülőt még megértenék.


Most már értem... egy perc alatt ránk szakadt az ég. Az emberek oda vissza kolbászolnak. Sajnos elfogyott a hamburgerem. Bizony hambi, ki kellett balanszolnom a rengeteg cukkinit.


Net. Az hiányzik ebből a vonatból. Már diabloznék.


40 percet késünk.


2057 az ég kitisztult. Párizsnak nyoma sincs. Pedig nem bánnám, ha lassan hazaérnék, lefürödhetnék és kipróbálhatnám a vadi új internetet. Még van vagy 30 perc hátra minimum. És akkor még nem beszéltem arról, hogy a pályaudvartól is még egy órára lakom.


Szomszédkával nem hiszem, hogy találkozom. Pedig nem bánnám. De mivel, hogy dolgozik holnap,tuti, hogy nem ér rá ilyen későn.


Megviselt fejű emberek alszanak a fotelekben. Lassan egy órát késünk. Addig is nézek egy kis amerika kapitányt. Az mindig feldob. Megőrülök a főhősnő szemeiért.


Az előző 30 perc becslés kevésnek bizonyult. :(


2132 amerika kapitány megmentette régi cimboráját, a lány pedig úgy pillázik, hogy belesajdul a szívem. Keresek is magamnak egy hasonlót a következő hetekben. Csak előbb lefürdöm.





2012-06-17 2322 vasárnap


a boiserieben


visszatértem már egy ideje. Le is dolgoztam másfél hetet. Net persze nincs, sőt azóta szerződést kötöttem az orange-val is. Elvileg holnap jön a technikus, de én már semmit sem hiszek el. Hogy izgalmas legyen ők is rosszul regisztráltál a címem. Nem fér a fejembe mi lehet ennyire bonyolult ebben a műveletben, főleg úgy, hogy külön papírt is kérnek, ami bizonyítja, hogy az adott címen lakom. De azért csak eltévesztik az ajtót.

Külön jó, hogy a töketlen másik társaság végre nagy nehezen felfogta, hogy nem ott lakom, ahova immáron 8 hete próbálja bekötni a netet, és felszámolt 40 eurot átköltözés címszóval. Napokon belül kezükhöz kapnak egy nem kedves hangú levelet. Már feladtam. Ez még nem ketyeg...


munkába nem volt túl élvezetes visszatérni.

2012-06-19

van net. több info később
peace

Nincsenek megjegyzések: