szerda, szeptember 02, 2009

rtg trg - röntgen tragédia

a story:

3-4 hónapja achilles ín a jobb lábon begyulladva, eleinte a cipőmet okoltam, már nem tom kire kenjem. amikor orvoshoz mentem vele, az nem fogadott, mert nem ő volt a körzetim. kaptam egy beutalót az örsön lévő ortopédiára. ott a doki annyit mondott h hordjak sarokemelőt.

telt múlt az idő, a sarkam még a magaslatban sem lett jobb, viszont a térdem is begyulladt elég randán és megtelt vízzel. újabb dokihoz mentem, aki felírt egy nem szteroid típusú gyulladás csökkentőt. szedtem szedegettem, semmi hatás. elmentem a körzetimhez, ő felírt egy még erősebb dilibogyót. azzal sem volt változás. visszamentem hozzá, elküldött egy 4ik dokihoz. nah nála voltam ma reggel.

térdemre rá se nézett, viszont az achillessel elküldött röntgen terápiára. amire ugye be kell jelentkezni. meg is tettem...
- jó napot kívánok, időpontot szeretnék kérni
- a legközelebbi időpont december 21 reggel 8 óra
- elnézést mikor???? az négy és fél hónap múlva van!!!!
- sajnálom nincs más időpont
- és én addig mit csináljak? bicegjek?
- szedjen fájdalom csillapítót.
- nagyon kedves, de nincs kedvem még gyógyszerfüggőséget is beszerezni.

majd egymásra basztuk a telefont.

éljen az egészségügy!

UPDATE!!!

Felhívtam a Sportkórházat, ahol decemeber 28-ra kaptam időpontot, majd kiénekeltem a nőből egy szeptember 7-ét. ezt csinálja utánam valaki...

2 megjegyzés:

Ildikó írta...

Figyu, én egyszer két évvel ezelőtt januárban elmentem a nőgyógyászhoz, mert fájt a mellem. Mondta,hogy valszeg nincs gáz, de azért kérjek időpontot mammográfiára. Felhívtam őket, és mondták,hogy van egy szabad időpont, mégpedig május közepén. Na meg az anyjuk bús p..ját. Addig kábé háromszor megdögölhettem volna mellrákban tőlük, ha történetesen tényleg az lett volna a bajom(hál' Istennek semmi gáz nem volt.) Ennyit a tetves kurva magyar egészségügyről, meg arról,ha nincsenek százezreid a magándokit finanszírozni.

Szuper65 írta...

az... monnyon le mind :)