szerda, szeptember 16, 2009

kukacos alma

hát ez ciki, nincs benne nulla...

pár napja rajtam van a dilihopp, ahogy nagyfater mondotta volt és lecseréltem a windows-om egy osx-re. tudom, hogy nerd-ül hangzik. lelkem mélyén az is vagyok.

elsőpróbálkozámat nem koronázta siker. se, hang, se net kép sem volt rendesen, meg az usb-t sem ismerte fel. majd újabb próbálkozás. hang megjött, kép javult, usb halott, net nuku. újabb buhera, usb megy. holnapra a feladat hogy a netet kell belelehelnem.

más.

vasárnap a legrusnyább másnap kellő közepén átrendeztem hajlékomat. ezt legalább annyira szeretem csinálni, mint a laptopon a rendszert cseszegetni. valami perverz fura módon ugyanúgy jelent örömforrást. erő párhuzamot érzek a virtuális rendrakás és a fészekdekoráció között.
a matrac felköltözött a galériára, az étkezősztal bejött a szobába, kalitka megtisztult, cd-k, dvd-k a helyükre kerültek. a lakás most másfélszer nagyobbnak látszik.

tegnap este átjött a szomszédom. nem sokat találkoztunk bár itt élnek már vagy 2-3 éve. adott 3oo cd-t. megvan most már a bravo hits 1-74-ig. nyilván mondanom sem kell, hogy egybő a kukában helyeztem el. viszont akadtak érdekességek is. kicsi kincsek. rengeteg rajzfilm, pár játék és a egy pc játékmagazin teljes évada. van mit olvasgatni a klotyón.
addig válogattam, amíg megakadt a szemem a szépség és a szörnyeteg címűDisney klasszikuson és betáraztam a laptopba. ariellel befészkelőtünk a galériára és átadtuk magunkat a film elsőfelének. sajnos a kettes cd-t lent felejtettem. emlékszem amikor előzör láttam a rajzfilmet. egy szót sem értettem belőe. izraelben voltam a nagymamámmal és a rokonok elvittek minket egy mall-ba. itthon ilyenrő még akkor hallani sem lehetett. volt egy sugárunk meg skála metrónk, azt nesze. mindegy is. engem lepasszoltak a moziban, hogy szórakozzon a gyerek. amíg ő gondolom elvásárolták a kárpótlási jegyeiket vagy mittomén. szóval ott ültem és bámultam a vásznat, amin a szereplő héberül belebonyolódtak egy számomra felfoghatatlan történetbe. meg kell jegyeznem nagyon tetszett még így is.
máig nagy kedvencem. meg az Aladdin, a Herkules, Kis hableány of course, Hihetetlen család, Szörny RT és a South Park. ami talán kicsit kilóg a sorból.

terveim vannak a hétvégére. már beoltottam öcsköst meg lipit és kedves nejét és talán még arielt is. elmegyünk megnézzük magunknak a máriahalmon lévőbiofalut. kirándulással egybekötve.

22:15 nyomkodok mint egy őült, de nem mindig értem, hogy mi történik. mindegy, jól szórakozom. arra rájöttem, hogy egy kedves nő hangot be tudok izzítani, hogy negyed óránként közölje, hogy mennyi az idő sose leszek ezután már magányos még 2o percre se.

btw magány. ma nem jön móku. ma vámpír látogatott meg. elmesélte mi minden történt vele az elmúlt pár napban, vacsiztunk pár falatot, majd amikor látta, hogy kezd kókadni a fejem és egyre nagyobbakat pislogok hazament. én meggyújtottam egy gyertyát, felhoztam a masinát, írok még pár sort és szídom az almát amiért nem hajlandó lejátszani a szépség és szörnyedvény második felét. pedig most rendkívül jól el tudnék aludni rá.

Nincsenek megjegyzések: