csütörtök, szeptember 17, 2009

kex and desk

kex, mert móku nálam hagyott vmi jó reggelt kívánok kekszet és én megettem. és megtetszett. eddig a vámpír által nálam felejtett kekszet kajáltam kakaóba aprítva. az is kurvajó csak utána nem tudok aludni meg teli van a hasam.

desk meg azér' mert kb rímmel a kekszre meg azért, mert tegnap vásároltam egyet. hazatekertem munka után. eddig semmi izgi. elkezdtem nézni a szépség és szörnyetegség második felét. már kezd izgalmasabb lenni. és ott ültem gatyában, kakaót hörpölve, amikor bekopogott a szomszéd.

mostanában be szokik kopogtatni. mert elköltözik. most a számítógépasztalát ajánlotta fel nekem. nem csúnya, nem csúnya... én az enyémet akkor kaptam amikor általános harmadik osztályba léptem. megérett a cserére. szóval kipakoltam azt, áthoztuk, összeraktuk azt. most nagyon szép...

a madárkák kiköltöztek az előszoba részlegbe, leszereltem egy polcot is a konyhában és fertelmetesen megizzadtam a nagy munkában. móku átjött este. szomorka volt. kapott pár puszit, majd dodo.

én még az űrgolyhókat bambultam amikor utolért az álom...

Nincsenek megjegyzések: