kedd, szeptember 29, 2009

i have come a long way baby

1933 itt a kommunaban

this is the trip

a hetvege mozgalmas volt, jutott bele sok szep dolog, jutott bele olyan is amit szivesen visszacsinalnek es tartalmazta a vasarnap estet amikor vonatra szalltam es elindultam 26 oras utamra.

a kabint kisagival, egy svajcban szerencset probalo asztalossal es egy szajmeneses amerikasmagyarral osztottam meg.
hegyeshalomig kuss volt, majd elkezdtuk szoni a szot. hogy mirol nem is fontos, jezuskatol a geppuskaig minden szoba jott, idonk volt boven, mast se lehetett csinalni.
eletem legkenyelmetlenebb alvasan vagyok tul, mar ha lehet azt alvasnak csufolni. hazafele tuti hogy leteritem a polifoamot es senki sebe seki en meg kozepen dodo.

mivel kesett a vonat, ahogy azt kell, lekestuk a csatlakozast. felszalltunk egy masikra, majd elertunk genfbe ahol toroltek a vonatunkat. nyertunk 3 ora varosnezest. messzi nem jutottunk, annyi bizonyos hogy ilen tiszta helyett meg nem lattam. szinte steril a city.

valence volt a kovetkezo megallo, majd arles. ott felszedtek az elvtarsak es behoztak ide a kommunaba.

vacsiztunk vmi szottyot, azt mondtak leves, en elhittem. beszelgettunk, csapra vertunk egy kortepalinkat, majd ledoltem egy agyra es fel tizig aludtam, mint akit leutottek. egyszer ebredtem fel, arra hogy vki betakar.

reggelire elohozakodtam a kolbasszal, piranhakat megszegyenito modon csapott le ra mindenki :) meg a maradek trappistat is megettek, holott sajt fronton labdaba se rughatunk itt.
a hetvegen bulit csapnak vendeg zenekarral sok sok emberrel es megy a keszulodes. gereblyet ragadtam es 3 oran keresztul karmoltam az anyafoldet.

ebed utan ledoltem olvasni kicsit, ebbol 3 ora alvas lett. 17kor nekialltunk paradicsomot es padlizsant szedni. soha nem latott szunyog invazio van itt. pedig nekunk horanyban, a Duna mellett volt telkunk. azt hittem meglepetes mar nem erhet. mindenki ugy nez ki mintha ruhes lenne. vakarozik mindket kezevel, van aki mar fak torzsenek dorgoli a hatat.

sajnos holnap mar tovabb is kell allnunk. megyunk a gatheringre. azert sajnos mert olyan jo ujra egyutt lenni ezekkel az emberekkel. setalni a mezon, beszivni ezt a levegot. latom rajtuk is hogy orulnek nekem es nem ertik miert csak 2 napot toltok veluk.

valtozott a kommuna. a fiatalok szinte kivetel nelkul elmentek. ahogy hallom, latom kenytelenek valtoztatni a dolgok megszokott rendjen, munkaero hianyaban. vannak visitorok, de nem lehet tudni hogy mennyire vonodnak majd be.

kilenc szunyogot oltem meg amiota elkezdtem irni ezeket a sorokat. nincs is mar kedvem kimenni a szabadba. igy este meg rosszabb...

a vacsi keszul. nem tom mi lesz de 4en dolgoznak az ugyon. tokot mar lattam. a kolbaszt a cigit es a paleszt allamositottak. :)

Nincsenek megjegyzések: