hétfő, szeptember 14, 2009

'appy couple

nah most megyek reggelizni, mielőtt belekezdenék. :)

mindmegette

akkor a hétévége. péntek este nem tom mi történt. de az ugye k messzi is van. jade tudom. átmentem vickyhez, megnéztük a Rambo II-t és a Fészes fenevadakat, majd dodo. reggel 10kor ébredés, sült csirke, (csirke jó. jó csirke) bemosakodás és irány a hármashatárhegy és kriszta-miki esküvője.

minden ment simán. sok ismerős, még több ismeretlen. hegytető, erdő mélye, ami kell. nem akarom bő lére ereszteni, elvoltunk, beszélgettünk, táncoltunk, mulattunk. én megint befészkeltem magam a zenegép mögé.

fél hat körül a kocsiban estünk össze. 3 óra alvás, majd indulás haza. még mindig részegek voltunk mind a ketten vickyvel. lőttem egy Ifa kormány méretű kenyeret. ettünk belőle, meg kis maradékot is. én sertepertéltem, vic gitározott. a lakásra már nem lehet ráismerni, de nap végén rám sem lehetett.

Nincsenek megjegyzések: