kedd, január 27, 2009

u got the key, i got the secret

csak lementem tatára. péntek reggel 8kor ébredtem, lelkiekben felkészültem a fodrászatra. ez nekem felér egy orvoshoz menéssel. összepakoltam a szütyőm és elindultam. 
hajvágóm egy szöszke jó kondiban lévő kedves lányka lett, a húszas évei elején járhat és otthonosan mozgott a fejemen. a hajmosás felért egy előjátékkal, már azon gondolkoztam, hogy a köpenyt azért terítették rám, mert nemsokára szervírozzák a homárt vagy h ne lássák amint élvezem a fejmasszázst. ezek után sor került arra a kérdésre, ami gyerekkorom óta kísért a borbélynál. "és? milyenre szeretnéd hogy vágjam?" háát azt sose tudom. csak csináld bébi, majd szólok. lett is nekem szép gomba frizurám. nah jó, akkor most vagy cseréljünk helyet vagy légy kicsit merészebb puncus, oké? ahogy akarod. annyit még kértem, hogy ne legyen jófiús. nem lett. 

frissen kopasztva elindultam a déli parasztelosztóba és felszálltam egy tip top vonatra, amit 1 óra múlva tóvároson elhagytam. ott gyerek hatalmas mosolya, mongi és jocó. majd cukorka. 

ittunk, ettünk, beszélgettünk, táncoltunk. remek délutánt és estét csaptunk. cukor főzött istenit. ő és barátja belevetették magukat a tatai vadregényes éjszakába, mi gyerekkel inkább roger nyulat néztünk és dodokáztunk.   

reggel fel se keltünk. inkább 13 felé. pikk pakk összepakoltam és tbányán megint vonatra szálltam. 

itthon lecuccoltam és átmentem öcsköshöz. kaptam tőle sznapi ajándékot. elektro fogkefét. játszottunk, dodó, reggel megint játék, hazaérkezés után többheti kosz eliminálása. 

más.

szétküldtem pár levelet a kulcsosház projectet elindítandó. érkeznek is a válaszok, meglátjuk van e annyi kraft a társaságban h ezt összehozzuk...

Nincsenek megjegyzések: