hétfő, február 02, 2009

if u not jump u english

hola

péntek este, frissen a Niagara alól. bboys szövegel, én nemsokára elindulok egy házibuliba, ahol találkozom szamival. ez a hét sűrűre sikeredett. kedden vámpírkával beszélgettem bele magam az éjszakába, szerdán átjött vicky és dániel, megittunk pár sört és megnéztük a szellemírtók 1-et, majd a horrorra akadva 3-at. hiába, a kultúra szétvet minket. csütörtökön meló után sinkó pajtival lemezeztünk. készítettünk egy 3 órás mixet. sztem nagyon kafa lett. régi house slágerek.

ma meg ez a házibuli.

lelkem egyben. 2009 eddig csodásan telik. elmúlt az a kibaszott kattogás és para, ami hazavágta az agyam múlt év végén. szerelmes vagyok a lemezjátszóimba és lemezeimbe. csupa csupa szép gondolat környékez. nyugi nem vagyok se részeg se belőve.

a kulcsosház party is szerveződik lassacskán. egyre több a visszajelzés és akik eddig visszaírtak pozitívan állnak a dologhoz. beszéltem a nénivel is, aki kiadná a házat.

 

másnap. minden szempontból.

a házibuli beszélgetősre sikeredett. megittam egy üveg pezsgőt meg pár kupica agancsos kólát. éjjel egykor vihogva sétáltam haza, megpróbáltam felmászni a galériára, de sehogy sem akart összejönni, így a kanapén aludtam el. azóta nem érzem a fél seggem, olyan kényelmes pózban dodokáztam.

most túl vagyok a mosogatás hálátlan feladatán, lipi útban hozzám, elvisz majd magához, hogy megetessen. este elvileg dorkászom. 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.youtube.com/watch?v=Ls_uzZV51fM&feature=related