kedd, január 20, 2009

most meg most van...

diétázom... zöldségeket eszem. ma pld a cba-ból felhívtam cukorkát, hogy mit főzzek? milánóit javasolt. egy percig jó ötletnek tünt, majd rájöttem, hogy múlt héten 3 napig ettem olyat. nah akkor, itt az ideje, hogy letegyek arról, hogy meleg ételt egyek minden nap. ma saláta lesz a vacsi meg bogyók. itt vagyok kénytelen megjegyezni, hogy egy egyszerű francia salátát se tudok elkészíteni, pláne nem tojáskrémet vagy efféle úri huncutságot. vámpír a szaki, de ő most emberére akadt.
akkor csinálom azt, amihez én értek. összekuszálom a dolgokat. megláttam egy csinos fehér dobozt, rajta nemzeti szín masni meg egy kacsa. pecsenye sült kacsamáj, libazsírban. ejjj, de kurva jó kis diéta elé nézünk mi itt. lopva körbetekintettem, hogy ki lát, majd a dobozt bedobtam a kosaramba. szigorúan kukorica kenyeret vettem mellé és megmostam egy paradicsomot, karikákra vágtam egy hagymát, megsóztam, majd jóízűen falatozni kezdtem. a májakkal eddig volt egy kimondatlan egyezségünk. ők nem kérik, hogy egyem meg őket, én cserébe feléjük se nézek. nah, a tűzszünetnek vége.

most itt, azon morfondírozva, hogy hála ennek a paradicsomnak vajh mennyivel vagyok egészségesebb meg zöldebb.

a hétvégém se volt smafu, pénteken munka után lipiék autójába vágtam magam és májkelhez mentünk dánielt celebrálni. nagy meglepetésében 30 lett a srác. eljött virág mókukka is, szegénykém meg volt szeppenve teljesen, rohangált a hangos és ittas emberek lábai közt, míg nagyszülei kimenekítették.

reggelre elfáradtam, hazadobtak, hatalmas dodo a galérián. délután 16-kor a szakmunkás osztálytársaimmal találkoztam röpke 13 év után. vicces volt, amikor megkérdezték, hogy mi van veled? mit lehet erre mondani? majd’ kétszer annyi idős vagyok meg felnőttem. történt egy s más...

beültünk egy görög étterembe, a 13 megjelentből én voltam az egyedüli, aki nem ment férjhez, nősült meg, lett gyereke vagy költözött össze asszonnyal. remélem ez nem azt jelenti h vmit rosszul csinálok. páran feljöttek még hozzám afterezni, majd hajnalban hazamentek.

vasárnap fáradt voltam. kimerített a 7vége. szerencsére értem jött öcsém és megváltóm. befeküdtem náluk a kádba, lehunytam a szemem és a fürdőhab pattogását hallgattam, meg a gázfröccsöket, amiket öcsém tolt a legújabb autós játékán a szobában. miután kimásztam, megtörölköztem és tiszta ruhában pompáztam én vetettem bele magam egy játék sűrűjébe. este 10-re hazamentem. rendet raktam, volt mit pakolni. átjött vámpír, extra jólesett hallgatni csivitelését.

most meg most van...

Nincsenek megjegyzések: