csütörtök, január 22, 2009

hiába mész az erdőbe

úgy látszik, hogy módosul a hétvégére tervezett tatai látogatás. ami bizonyos az, hogy nem megyek dolgozni pénteken, hanem reggel 10-re borbélyhoz megyek. tavaly is voltam egyszer, idénre se tervezek 3 látogatásnál többet. 

reformkonyha nagyon megy, elfogyott a kacsamáj, maradt a keksz és vmi újfajta népélelmezési kft, de ez csak sinkó miatt, aki dupla adagokat rendelt magának figyelmetlenségből.

rájöttem, hogy majdnem mindegy mennyit alszom, akkor is nehezen rúgom le magamról a takarót reggel és cserélem le az ágyikóm békéjét a villamos egyhangúságára.

tegnap este megnéztem neo-t, amint idegenkedik ezen a földön. a történet szívetmelengető. idegen faj, bámulja földünk, tördelik a csápjaikat és szemük kocsányon lóg, hogy ezek az emberek miért basszák széjjel természet anyát? meg is állapították a magasból, hogy a földet csak úgy lehet megmenteni, ha az összes embert lezúzzák. nnah idáig egyet is értek velük. DE. naivufoka lejön a gömbjében, házirobotkájával. majd szót kíván emelni a természetrombolás ellen, erre begyógyszerezik, majd az orvoslányka belezúg, ufoka viszont és visszahívja seregeit. felbaszott agyilag. nyálas vacak. semmi happy end.

más.

tervbe vettem, hogy szervezek egy kulcsosházas tömegmegmozdulást, valahol a hegyekben, szomszéd nélkül. olyan MLY utánérzés, jóbarátokkal, sok zenével.

ha tudtok olyan helyet, ahol ezt le lehet bonyolítani akkor szóljatok. nekem nincs sok tapasztalatom erdőben.

Nincsenek megjegyzések: