kedd, augusztus 05, 2008

tengerparton

ott jártam ma délután a tengernek partján.
általában nem akaródzik odamennem, mert rosszul viselem a meleget, de ez alkalommal betuszkoltam az autóbe egy napernyőt és befészkeltem magam alá, mint egy gekkó.
vittem a lord of the rings-t is magammal. elleszek vele mire kiolvasom.

mostanában elég sokat melózom. voltitt vagy 2 hetem amíg semmit sem csináltam és rá is ment az idegeimre. most aztán bevállalok mindent. konzervek, kerti munka hajnalban, ami jön.

talán azért is van ez, mert asszem ezek az utolsó napok itt. azt, hogy hogyan jutok haza, még mindig nem tudom, de az a szép ebben az életben, hogy valahogy mindig van.

most két lehetőséget látok magam előtt.
1. adriannal vagy nélküle meg egy angol mókussal hazaautózunk. ciki az egészben, h én nem ismerem az angol mókust, adrian meg nem tudja h akar e jönni. holnap eldönti
2. lehet h öcskös kijön egy haverjával, de ebbe még ne éljem bele magam...

germánka, hogy a tehén tegye bele a tőgyét elment hegyekbe nélkülem. :( pedig kurvára vele akartam tartani...
ma este meg flamingók lábára rakosgat gyűrűket a kommuna vmeik barátjának segítségével. és engem nem tudtak elvinni. pedig egész nap arról a kurva gyűrűről olvastam. már expert vagyok.

holnap reggel megint a konzervgyárban kezdünk. ajvar-t készítünk. majd viszek belőle haza. ha tudok. estére meg megbeszéltük, hogy leisszuk magunkat Mória tárnáinak mélységébe.

egészségi állapotom pedig romlik. az ágyam derekasan elbánt velem. eldöntöttem h hasonfekve fogok ülni. v vmi hasonló. gecibe ezzel. haza akarok menni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oké hisztinek vége.

Nincsenek megjegyzések: