péntek, augusztus 15, 2008

news and horoscop

nyugis élet, mi?

főbb híreink:
- vettem egy pár hangfalat. emiatt falat nem nagyon kerül majd a tányéromra ebben a hónapban, de ami megéri az megéri.
maga a vásárlás egy vesszőőfutás volt. illetve vesszőbringázás. m18ig kellett odaérnem a lakhelyemtől nem messze lévő kisutcába. 1730kor elindultam melóból, tekertem mint a vidra, házszám elött kézifék, leizzadva felcsöngettem. még volt vagy 6 percem 18ig. pasas beengedett a pedánsan rendben tartott kéglijébe. 55 körüli forma, vmi mérnők lehetett, szgép elött nagyító, mindenféle kütyü, falon árpád sáv.
éreztem, hogy nem örül kései látogatásomnak, de azért túlestünk a hangpróbán.
hallgattunk rádiót. nah én nem vagyok vájtfülű, de a kásás rádió műsorból nem igazán éreztem, hogy mit tud a hangfal. kértem, hogy tegyen be vmi cd-t. nagy duzzogva elindította vivaldi: 4 évszak, tavasz-t. csodásan szólt, de a mélyek vhogy nem jöttek át. kértem egy másik muzsikát is. nálam nem volt cd, kénytelen voltam az ő készletéből választani. dire straits... nem... rolling stones... neeem... prodigy... ez lesz az. új cd betesz, csóka feje halványan átfut pirosba. mélyek szólnak... deal is done. öcskös a ház elött, autóval hazahoz. jucus ott várt reánk, felmentünk hallgatóztunk, beszélgettünk. benyomtam 3 drehert és minden szép lett.

- tegnap munka után vámpír helyezte nálam letétbe a kártyáját, nem akarta szigeten elhagyni. megnéztem az addams family-t. minden idők egyik legjobb filmje. megnéztem az ifjú einseint is. addigra már volt bennem 3 bar nyomás és hangosan sikítoztam a röhögéstől. átjött dorka is. megnéztük a kommunista filmet. zenét hallgattunk

- ma bejöttem melózni. hétvégém alakul. ha minden igaz akkor kristi hazajön.

és most sport.

nem sportolok. még.

időjárás.
nem járok időt. de napos.

horoszkóp:
munka: lendülettel veti vissza magát a munkába és élvezi is. új kihívásokat keres és közben igyekszik a mindennapi rutint is kialakítani. munkatársaival viszonya jó csak keveset isznak együtt. ne feledje ez az út még messzire viheti... (mmint a haverokkal ivás)

anyagiak: mint mindig most is üres zsebbel téblábol, nem is csoda hát ha nem ragadnak rá a nők.
pénzét ha van is, elkölti mindenféle hasztalan dologra, ami nem ehető de hangos.

szerelem: mióta rájött h több érzelemmel rendelkezik, mint egy botmixer nem nagyon találja a helyét. erősen pervez, normáktól eltérő izlése többeket megijeszthet. hatalamas vonzalma a walt disney karakterek iránt már már szinte beteges. a kulcsszó megbízhatóság. ezt fejlessze...

Nincsenek megjegyzések: