kedd, augusztus 26, 2008

mooooo

2008-08-25 hétfő még vagy 15 percig


azután kedd,és pár óra alvás.

majd toshiba szerviz. ahol új képernyőt kap a laptop. pixelhiba menteset. reményeim szerint.
hangfalakból dj food. készített egy mixet, amiben össze mash up-olt vagy 100 számot és büszkén hírdeti, hogy letölteni remek dolog, pláne ha aztán a trainspotting zenéjére rányomod ol dirty hangját amit megbolondítasz egy kis enyával. kb...
ilyen ambicióim nincsenek. egyenlőre. viszont van rántott disznóm.

ma munka közben bemenetem a tescoba, feladtam pár levelet, vettem billentyűzetet a benti gépemhez és sertés rövid karajt. miután hazajöttem felborultam. előző éjjel nagyon szarul aludtam, de nem csak én. szóval negyed kilenckor ébredtem fel, nekiálltam a főzésnek. nem elhivatott vagyok, hanem szegény. most megcsináltam vagy 12 szelet bécsi szeletet, ergo van hamika 3 napra. remek.

múlt hét pénteken voltam emese és lipi esküvőjén. tanúként voltam beidézve. májkel kisegített öltönnyel. nekem nincsenek szép ruháim. lipivel megérkeztünk a templomhoz, vártuk az érkezőket és a szertartás kezdetét. betty volt a sidewingem, a másik tanú. nem meglepő módon, hisz még a kezdet kezdetén mi szerveztük le első randiját az ifjú párnak. még amikor lipi nálam lakott, én pedig bettylove-val jártam kéz a kézben. szép időszak volt. meg is tettem mindent, hogy felborítsam. :P de ez már történelem.


abt the church... mit is mondhatnék. megtiszteltetés volt ott állni elöl és megható volt látni őket, amint az oltár felé lépdeltek, majd ott hűséget fogadtak egymásnak. azt hiszem ez a 60 cm amennyire álltam lipitől a legközelebbi amire jutni fogok a házassághoz. pfu de belekavarodtam ebbe a mondatba a végén.
római katolikus szertartás, ha jól ítéltem meg. nekem ezek a gójok mind egyformák. :P hihi

pap bácsi remekül festett. fehér stóla alatt indigó kék farmer. élő koncert is volt. az nagyon tetszett. felcsendült hátulról az orgona és a kórus. páran még a dalokat is velük énekelték, én még azzal is gondban voltam h mikor kell áment mormolni. az egész olyan volt mint egy műtét, semmi személyes, semmi olyan ami igazán a párhoz szólna. néhány közhely, rengeteg rizsa, unalomig koptatott szólamok, majd gépies mondd utánam, én gábor...bajban vagyok ezzel a résszel, mert a wilágért sem szeretném megbántani azokat akiknek ez igenis jelent valamit. a maga nemében biztosan szép volt a szertartás... más dolog, hogy én nem értem. de én ugyanígy vagyok a magyar filmekkel is meg rengeteg más dologgal, úgyhogy oda se neki, ill nekem.

victorral átmentünk szentendrére, ahol a lakomát tartották. mi előre megbeszéltük, hogy a tervszerűen jól berúgunk, majd a kocsiban összeesünk. akik kicsit is ismernek sejthetik, hogy olajozottan haladtunk végcélunk felé, eltántoríthatatlanul. de ne rohanjunk így előre. a pár autót váltott szentendrén és lovaskocsiba pattantak. azon zötykölődve érkeztek a vendéglőbe. üdvrivalgás, buborék, konfetti, brillantin, szerpentin, minden. megjött réka és dani és drága szerelmem virág. az ő szerelmük gyümölcse az én szerelmem bimbója. még egy ilyen édes kiscsajt nem hordott a hátán a babakocsi. alig tudtam letenni vagy levenni a szemem róla. gügyögtem, prüntyögetm egy laza 2-3 órát, közben folyamatosan oltva szomjam. vacsora finom volt. rég ettem igazi húslevest. én magamnak sohasem főznék, a franciák nem tudják mi az a hús, úgyhogy most itt bepótoltam. rántott húsból is tömtem. de kellett is vmi ami felszívja az addig bevitt alkohol egységet.

bent egy nem emlékszem pontosan milyen forma zöngicsélt a szintijén. a boogie-t nem rakta a lábamba, viszont sokszor csalt mosolyt az arcomra. 1:1
lipivel összetörtünk egy poharat egy kisutcában holdvilágnál. fura volt, de kellett. jól esett, még ha marhaság is.

2-kor lecseréltük prünytikét mp3-ra. bár addigra a násznép nagyrésze már eltávozott. lötyögtünk pár számot, bezsélgettem kicsit, majd bemásztam a kocsiba és roló le. next thing amire emlékszem, hogy viktor fészkelődik, süt be a reggeli napsugár, a fejem vészriadót fúj. fél kilenckor hazajöttünk. itt megnéztünk vagy 3 filmet. én közben aludtam is. piszkosul nyomott egy szombat volt.

vasárnap felmentem kiságihoz. rég beszéltünk és elkelt a segítség a portáján. lakása nagyon feldúlt volt. már 8 hete építkezik inside és aquincum-i romok között adtunk szimfonikus koncertet, azaz fúgáztunk, majd megfejeltük egy konyhafestéssel is. a mósógép becipelése a kertből csak hab volt a tortán.

fülig mocskosan hazajöttem, be akartam menni ági anyuhoz, mert mióta itthon vagyok még fel sem hívtam. ami randa egy dolog. de mégsem mentem. csak zuhanyra vágytam, meg arra hogy aludjak egy nagyot. ami mint írtam pár sorral feljebb nem sikerült.
este még átjött vámpír. beszélgettünk kicsit. aztán szokásához híven elaludt. ebben profi. talán öcsém tudja csak lepipálni. egyszer elvittem pecsába tilos rádió partyra. a legnagyobb drumandbass zúzás közben felmászott a mélynyomóra, összegömbölyödött, majd elaludt. drága kisöcsém...

és már eljutottunk a jelenbe. ahhoz a ponthoz ami a most. most itt ülök. kicseréltem food-ot mozartra. ásítozom.

most pedig joey nézés közben álomba szenderülök
jó éjt nektek is.

Nincsenek megjegyzések: