szerda, december 20, 2006

natural

karacsony itt van a nyakamon. ajandekokat kell vasarolgatnom, de fogalmam sincs h mit. nem jo erzes.
hetvegen atrendeztem a lakasom, meg az agyam.
eldontottem h maradok itthon, bar akarhanyszor erre gondolok, v leirom, kiraz a hideg. de majd megszokom.
keromban helyet csereltek a butorok. most nagyon szeretek otthon lenni. egyik resze a szobanak pihengetos, a masik ugralos.
vettem uj tuket a lemjahoz. sokkal jobban szol mint eddig.
ma bemereszkedem a varosba...
ja igen, a hatam meg mindig rendetlenkedik, de mar nem biztos h a 2 hete volt karambol miatt.
mas.
talaltam sok sok ruhat mindenfele szemeteszsakokban otthon. meg mielott kimentem cy-ra tettem oket felre. most kimostam es hordom. koztuk azt a csikos pulcsit amit meg kisagi adott egyszer szulinapomra.

Nincsenek megjegyzések: