csütörtök, december 07, 2006

close to my heart



vettem par lemezt. nem tudtam ellenallni. mar 2 hete azon porgok, h szerezzek egy kartyat amivel neten s lehet vasarolni, elmentem meg a cib bankba is, szamlat nyitottam, procedura, turtam az online lemezboltokat, kosarkaba pakoltam, majd beleneztem a deep katalogusaba es olyan gyongyszemeket talaltam amiket en amerikabol akartam behozatni magamnak.
lipivel bementunk, valogattam, amultam-bamultam. az elado hozta a popcsajokstb-bol vart format, de nagy kegyesen kiszolgalt. hmmm... sajat lemezbolt, az de kurva jo dolog lehet...

el tudnek meg kolteni par ezer ft-ot siman. meg uj tuket is szeretnek. meg nintendo wii-t, meg botmixert. ezt most jezuskanak irom.
ma vegre talizom ariellel, mar reg lattam, hianyzik.
szami is levizsgazott, vele is celebralnom kell. melobol ki sem latszom, az elet szep.

Nincsenek megjegyzések: