kedd, december 05, 2006

don't blame it on the moonlight

ez itt a reklam helye.
http://hvg.hu/hvgfriss/2006.48/200648hvgfriss243.aspx
a sajto

masreszt.

tegnap felhivot borika, hazajott francia orszagbol, meg nevenepja is van, meg nem lattuk egymast mar ezer eve, ugyhogy beszelgessunk. remek. en hazafele vettem egy madarat. a felet be is faltam, mikozben armand van helsing levadaszta drakula grofot. lementem borika ele, vettunk egy uveg finlandiat, lime-osat. a finlandia egyebkent regi kattanasom. eleg nehez is volt eladni a regi lakast ugy h a konyha szekreny tetejen mintegy 15 finlandias uveg sorakozott.
iszogattunk, beszelgettunk, aztan a kisasszony lenullazta magat, siman beszallhatott volna a negyes metro epitesebe, mert kb. a sarga foldig itta le magat. :)
en olyan egykor ajultam el.
most itt, melozva. van rengeteg.
huhhh jo hir...
borinak vannak kapcsolatai francia parasztokkal. nem, nem futbalhuliganok, meg ilyenek, hanem vmi bioparasztok, es aszonta h siman be tudna utalni engem egy kecske ala par honapra, ott kifejtegethetnem a kommunaban es termeszetkozelben elessel kapcsolatban vallott nezeteimet. ugyhogy nyelvet kell tanulni ezerrel es tavasszal atgondolni a helyzetemet itthon, lehetosegeket, kalandvagyat, arielt, ocskost, dolgokat.

Nincsenek megjegyzések: