hétfő, december 11, 2006

cannonball run

penteken este megint atmentem victorhoz. atjott biro is. eppen gyermeket vart. o velunk, asszonya a hospitalban. storyzgattunk, froccsozgettunk, a szokasos.
masnap ocskos felhivott h menjunk el gokart-ozni. hivtam kisagit.
ocskos meg hozott egy lanykat es negyesben lekocsikaztunk budaorsre.
sejtettem h ocskos elokelo helyen fog vegezni, de az az allat meg le is korozott egyszer. pedig aszittem tuti vagyok.
gokartozni nagyon jo. 50-60-nal mennek a kisautok, abroncsokkal van korberakva a palya es nagyon lehet erezni a vezetest.
ami nincs a gokartban az a biztonsagi ov. akkor kezdtem el erezni szukseget amikor kb. 30-cal beleszalltam egy elottem totymorgobe, aki kisagi miatt utkozott frontalisan a fallal, oldalt meg velem. agika sem jart sokkal jobban, o egy fel kanyarral kesobb szallt bele a gumikba.
a hatam azota nagyon faj...
de mar varom h menjunk legkozelebb. hatalmas moka.

Nincsenek megjegyzések: