csütörtök, december 14, 2006

brumm brumm

ugye par honapja azt talaltam ki h dagika vagyok es fogyoznom kell.
ezt ment is egy darabig, ott kezdodott, h csak egy tal levest ettem/day.
egy het sem telt bele es almoomban megettem a takarom felet, ugyhogy engedelyeztem a leveles melle vmi foetelt is, de csak low kaloriat.
ezzel javult a hangulatom, es elkezdtem 70 kilo ala csokkenni. peckesen jartam fel s le a szobaban orulve annak h ujra latom a labujjaimat.
aztan alabbhagyott a dieta, csokikat ettem, sorocskek, kinai kaja, pizza... na mar megint hordoka vagyok. szep... szep... mondhatom.
mult heten meg ugye gokartozas kozben elrontottam a hatam, erre aztan osszeallt a kep. pohos satnya testemet ujra formaba kell raznom. es nem diataval, meg cerbona szeletekkel, hanem testmozgassal. norbi mongyon le, visszairatkozom a konditerembe, ahova oly sok even at nem jartam.
de...
mi kell a gyurashoz?????

megsugom... mackonadrag.
bizony, trening gatya. az meg nincs nekem. ergo nem is tok lejarni gyurni.
ugyhogy vennem kell egy gatyat h beleferjek azokba amik mar megvannak.
i'll be back

Nincsenek megjegyzések: