péntek, december 08, 2006

members of mly

tegnap bejott hozzam ariel. hazasetaltunk. programot is kitalalt estere, varosban kolbaszolas, forro borozas, karacsonyi vasaros bodegak atszellemult vizslatasa. vhogy nem ereztem at. egyebkent sem konnyu kirobbantani engem a kis barlangombol, de telen szinte lehetetlen.
azert megiscsak elindultunk, megneztuk bazsiek altal preferalt rs9-t. szami ugyis ugyes kisfiu volt es leallamvizsgazott. vele is koccintani kellett. a hely leginkabb a sonic empire klipp forgatasi helyszinere emlekeztetett. viszont alig voltak lent nepek es olcso volt a sor meg lehet zenelgetni is. ugyhogy nekem be is jott nagyon. majd jol lemegyek megint. ariel sztem nem volt elragadtatva. o kevesbe hippi.
most meloban vagyok -hol mashol- nemsokara vegzem, elottem a 7vege amivel nem tom mit kezdjek. sot ezzel az egesz decemberrel nem tom mit kezdjek. meg 2 het es bezarunk, karacsony, ujev. anyam felhivott tegnap h kapok tole egy botmixert. jihaaa. mar csak banant meg tejet kell szereznem vhonnan.
en nem vettem meg senkinek ajandekot. mondjuk nem is nagyon szoktam ajandekozgatni. kivagyok az egesz karacsonytol ugy ahogy van. talan majd ha lesz csaladom, meg kisattik szaladgalnak korulottem ujra izgi lesz, de addig valszeg egy uveg finlandiaval segitem magam tul az unnepen.

Nincsenek megjegyzések: