vasárnap, július 23, 2006

You Can Be Special

remalom a elemer uccaban

a tegnap ejjelem meg siman jo volt, rendeltem egy pizzat, amit teleraktak pepperonival, szoval nem tudtam bezarni a szam egy oran keresztul.
megittam 3-4 sort amitol kellemesen megbolndultam, majd egy kis chat utan nyugovora tertem. ejjel 3kor ebredtem, h ebben a k. hosegben nem birok megmaradni, lemasztam, ittam, befekudtem a propeller ala.
reggel 8kor a meloban kozoltek, h az egyik kedves vendeg elszokott fizetes nelkul es nekunk kell kifizetni a szamlajat. es ekkor meg csak reggel volt.
mokuskat megtalaltuk egy telefonhivas alapjan egy masik panzioban, majd felhivtuk az ottani reciscsaj figyelmet h nehogy elengedje.
majd tanakodtunk mi legyen. kit kulgyunk ra, rendorseget vagy kit. fel ora mulva felhivtuk azt a panziot megint, a no kozolte h jajj elfutott. ostoba tyuk...

aztan jottek mentek a vendegek. ahogy szokas. jott egy bulgar manus, par orara kell neki a szoba. okes. de kell no is. remek. rendeltem nekki egy lotyot, le is volt zsirozva minden. aztan mokusunk elautozott. csajszi megjott, engem boldogitott egy oran keresztul az eletevel, meg h mennyire regota van mar a szakmaban, ilyenek. hat ja, tenyleg ugy nezett ki h regota van a szakmaban.

ez volt az utolso nappalos muszakom. nem is banom mar, hosszu ez. ebben a dogmelegben meg tiszta oroszlanszagu richardnak ereztem mar magam a vegen. most hazajottem, vettem meg 4 sorocsket, kenyeret, hogy rantottat gyarthassak. holnap nappal melo az uj helyen, ejjel a hotelben. kezd elegem lenni. csajom sincs mellettem h tamaszom legyen.

holnap lehet h veszek egy bringat. most megeszem a maradek pizam amitol holnap rosszul leszek again, vagy a rajta levo gombatol meg ma este kimulok.

lannyal beszelgettem. edes ahogy csicsereg. draga barataim egyebkent hol a tehenbe vagytok? tok uncsizom...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»