péntek, július 07, 2006

animalfarm

tegnap ejjel meloztam. baszki, tok felhaborito h ugyanannyit lehet keresni ejjel mint nappal.
este 8tol uldogelsz kb. ejfelig, aztan reggel 6ig 7ig alvas. reggel 8kor meg jonnek es levaltanak. pofam leszakad, agyam elborul. persze van egy srac aki allando ejszakas... es sir a szaja h nincs ideje semmire. na kapja be. mindegy.
tegnap egyebkent plaza napot tartottunk kedvesemmel. arkadban kezdtunk. mivel kitalaltam, h uncsizom munka kozben es vmi hasznos dolgot szeretnek csinalni, ugyhogy megtanulok franciaul. ehhez tananygra van szukseg. bementunk a libribe. atkuldtek a vaci u.-ban levo boltjukba ahol talaltam is konyvet meg cd-t, de 10000 ft volt. annyim meg nincs. :(
az arkadban meg bementunk a noe barkaja kisallatboltba is nezelodni. lattam h keresnek eladot. beszeltem a fonokkel, jelentkeztem. ma szolnak vissza. nagyon szeretnek allatokkal dolgozni. elsosorban az akvarium reszben kellene lennem. halacskak, hullok kozott. a fonoknek egybol szoltam h pokokhoz nem nyulok. azoktol a hideg raz. lattam kis boa constrictort, 15 eft-ert. vennem kell. csodaszep volt. az van h eleg szarul fizet az is. baszki itthon minden szarul fizet?????????? meg mindig az a kerdesem h hogy a picsaba eltek itt meg barataim...
asszem atigazaolok ha felvesznek. kevesebb lesz a munkaido, a penz is, de allatkakkal foglalkozhatok.
voltunk horanyban edittel. 2 napja. visegradra indultunk, de inkabb lekanyarodtunk a szigetre. jo volt nosztalgiazni meg lazunlni egesz. nap.
talalkoztam egy emberrel aki mar akor is a kis komp mellett palacsintat arult amikor en meg kisgyerek voltam. emlekeztem is vhogy ra. kerdeztem h o vajon emlexik e meg ram, illetve nagyapamra es ravagta, "hat mar hogy a fenebe ne emlekeznek dezso bacsira..." elszorult a torkom.
draga nagyszuleim nyugodjatok bekeben, nagyon szeretlek titeket...

Nincsenek megjegyzések: