kedd, július 25, 2006

Roll Over Beethoven

delutan atjott ocskos, bementunk a tescoba bringat nezni, mindenki ova intet h onnan szerezzek be jarganyt. atmentunk arkadba is. persze a kisallatkereskedesben kotottem ki. imadom azt a helyet. pont a kigyokakat etettek edes kis kopasz ujszulott aldozati egerkekkel. eselyuk 0.
lattam gorenykeket is. el is dontottem h nekem kell. csudalatos kis allatok. ocskos vigyaz majd ra ha ujra kulfoldre mennek.
aztan edit felhivott h felvettek egy sokkal jobb mint melohelyre mint a mostani. at is jott egyutt orulni. bementem melozni. nna ahoz semmi kedvem nem volt. szenvedtem mint diszno a jegen. mar 23kor lefekudtem chillezni, felkeltettek parszor, egy brazil transexualis nem talalta a helyet a wilagban. gyakran jonnek csapatostul. mindegy. reggel meg ott dekkoltam a tobbiekkel amig kinyitott a bringa bolt itt mellettunk. vettem is egy hasznalt mtb-t. 15 eft volt. bassza meg. mar kicsit banom. gorenyt kellett volna venni. meg ha azon nehezebb is bemenni melozni. picsaba picsaba picsaba

aztan hazajottem h osszeessek vegre. mar legalabb 37 perce aludtam amikor apam felcsongetett, beszelgettunk, kajaltunk. azota nem birok elaludni. itthon k nagy kupi. gorenyem sincs.

most pedig egy gyonyoru szam, mindenfele hatso gondolat, rejtett utalas nelkul.

All of my life,
I've been searchin' for a girl
To love me like I love you.
Oh, now.. But every girl I've ever had,
Breaks my heart and leaves my sad.
What am I, what am I supposed to do.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Here are some links that I believe will be interested

Névtelen írta...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Névtelen írta...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»