szombat, július 22, 2006

get up stand up...

vagy inkabb maradj a seggeden. en is azt teszem. az elmult heten eleg sokat meloztam. de a recepcios karrierem be is fejezem hamarosan es belekezdek egy nyomtato festekpatron arusitoba. altalanos iskolas osztalytarsam keresett meg ezzel a lehetoseggel, en meg megragadtam. nem egeszseges 12 oran keresztul uldogelni egyhelyben. bar ma jutott erdekesseg. egy norveg urge jott a felesegevel. eslo kerdese az volt h mien lanyokat lehet rendelni. megmutattam neki a kinalatot. ra is bokott egy tyukra. asszonya nem szolt semmit. sztem mar megszokhatta h a ferje eleg nagy "csibesz".
majd mokukka elovette brifkojat es megmutatta asszonyanak meztelen beallitott kepet.
franciaul tanulgatok, sztem irni sose fogok tudni. keptelenseg megtanulni.

feco eskuvojerol meg nem is irtam. parasztoroszlan vagyok. nos, ott minden vajon csuszott. ennyire suti szervezes nincs is. semmi gixer, or galiba. annyi etel jutott h mar feltem visszamenni az ebedlobe. olyan rossz zenek szoltak h feltem bemenni a tancterre, de errol nem dj baratunk tehet, ennek igy kellett lennie. lagzi volt, na.

jol ereztem magam, sok regi jobarattal lehettem egyutt. es igazan meghatodott meg az en koszivem is amikor evi+feco kimondta a sirig tarto, boldog igent.
aztan bealltam a gratulalok soraba, sok boldogsagot kivantam nekik, majd feco szuleinek is. biztos ami biztos. kicsit megkavarodtam.

nem viruskodtam, najo atultettem magam egy masik asztalhoz, nem randaliroztam reszegen, nagyon jokisfiu voltam. meg a naszajandekot is megreparaltuk, mert elozo este kettetortem.

ezen a heten volt meg mas tortenes is am. pld asszonypajtassal ugy emlexem osszevesztem, de szte nem is. mindegy. en azert kisagival megittam par sort, majd kiszokitettem a hajam majd levagattam. szoval az eddigi hosszu, kunkori, barna helyett van rovid, egyenes, szoke.

voltunk david holmes-on is. csudajo volt. rokkenroll ahogy azt kell.

a het masodik fele melorol szol. edittel is sokat voltam egyutt, ma mondjuk pont nincs itt. most le kellene furodnom. vettem 4 sort, abbol 2nek mar vege. rendeltem egy pizzat, mert nincs itthon kaja. armand van heldent hallgatok. az elet szep.

ja azt meg le kell irnom, h szoltam ocskosnek h kellene nekem egy bicikli, hozott es ma egyet. hat barataim ilyet meg nem lattatok. apu kedvenc bringaja mert ezt tuti nem lopjak el. hat az tuti. nem 8as van benne hanem a hatso kerek gyakorlatilag merolegesen all a haladasi iranyra. nyikorog es hozzaverodik a bringa seggehez amitol tuti nem alszol el tekeres kozben mert rangat. nem mintha lenne pedal a bal oldalon. rollerezni lehet vele, de emelkedon nagyon nehezen megy. ez most persze nem fikazas hisz aki gyorsan ad az 2x ad ugye, de ocskos neked elment az eszed komolyan. megalltam a cba elott nekitamasztottam a falnak majd a kint soprogeto eladotol megkerdeztem h ugye nem kell lelancolnom, nem fogjak ellopni. aztan hatatforditottam neki es meg hallottam ahogy kiesik a kezebol a sopru.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Névtelen írta...

I like it! Good job. Go on.
»