péntek, július 28, 2006

Q & A

de kar h zenet nem tok megosztani ugy mint gondolatot. igazibol az erdekesebb lenne, jobban ki tudnam ugy fejezni magam. persze csakis masok altal irt tune-okon. mindegy, maradjanak a szaraz szavak.
naja de melyik szavak...
az elobb meg konkret mondanivalom volt, de azota mar tesztat ettem, ami felemesztette a bennem levo keves alkoholmennyiseget, ami arra nem volt meg eleg, hogy magam reszegnek erezzem, de arra a celra teljesen megfelelt, h felfedezzek egy bizonyos osszefuggest a dolgokban. es ez mostanra sajnos elveszett.
azt hiszem talan szomoru voltam, amiert szakitottam a lanykaval, aminek oka az volt h szomoru voltam amikor egyutt voltunk. nade mikor voltam szomorubb???
es megint bejon a kepbe a zene, ez a csoda. mert elkezdodott egy szam amivel azonosulok egy szempillantas alatt. nem is letezik mar mas erzes a wilagon, csak ez a trombitaszo es a grimaszok az arcomon amiket vagok hozza. orult egy jazz... ha itt lennetek, velem sikoltanatok az tuti.
mar tudom is, danit varom a hirrel h most megyunk e soskutra. de az meg egy ora mire kiderul. addig megiszom az utolso soromet, meghallgatom az elejerol az albumot.

3 megjegyzés:

Szuper65 írta...

mivel soha nem voltam egy irigy kutya megosztom veletek azt a kincset amivel tovabb es boldogabban elhettek.

http://www.grimfandango.net/?page=soundtrack

errol beszeltem, irtam es enekeltem.
hallgassatok meg, az osszes szamot, de ne mint hatterzene. figyeljetek ra oda. minden hang gyonyort hoz...

t.jay írta...

Én a Depeche Mode-tol kérném a Question of time-ot, lehet? :D

Névtelen írta...

tjay, te a question of lustot kapod ;)