vasárnap, január 01, 2006

Can't Get Enough Of Your Love

barry white is good, mmmkay...

nna most kaptam sms-t dorka babatol. :) boldog ujevet nekem. itt meg 20 perc hatra van de mindegy.
a (magyar) ujev pillanatait kristivel a teflonban kaptam el. egy hazibuli kozepen, amin illett volna nekem is reszt vennem. az ittenit sorrel cigivel magammal kapom. ilyen sem volt meg. nem mentem franciakhoz sem. nincs kedvem...
osszegzek:
- januar: uj lakas erzes, uj jovot epitek, minden zsir lesz, vampirkaval logok sokat, jogsi
- februar: vmi hiba van a matrixban erzes... de meg nem tom mi az. munka kereses 0 eredmennyel.
- marcius: melyen mint a M. arok, a kiutot ebbol londonban latom amire viszont nincs penzem
- aprilis: lehetoseg, h cipruson megkeressem a penzt az angliai kiruccanasomra, goto ciprus, eldegeles encsivel, tuncivel, melo, pincerkedes
- majus: ciprus, melo
- junius: ciprus, ocskos kijon, bulgar lanyok, szerelem rumieval
- julius: ciprus, ocskos haza megy, besokkalok a hoteltol, kikoltozom az apartmanbol, birdpark
- augusztus: ciprus, bird park, 100 ev magany, a nagy hazamenetel, a lehetoseg brightonra, megismerkedes vaniaval
- szeptember: anglia, brighton, egyutt eles norikaval, vaniaval, felocsudas, raebredes, munkakereses, hiaba
- oktober: brighton, raebredes h ez az egyutteles nem lesz egyszeru, munka nuku, nemjo
- november: brighton, cipobolt, internetes atveres, megvmi nagyonrossz,
- december: brighton, sainsbury's, csajok lelepnek, francia sracok bekoltoznek, izolacio

es most van ejfel... szoval Louis Armstrong - What A Wonderful World
and i think to myself...
mozgalmas ev volt. amikor belekezdtem elkepzelesem sem volt arrol h ide lukadok ki.
//Nirvana - Rape Me//
hala a komputer fejusegemnek, meg annak a tonna jateknak koszonhetoen, sokszor tunodom azon h az eletben miert nem lehet save game-eket csinalni. ha valami balul sul el, csak vissza tolteni az utolso megmindenrendben jatekallast es tudva a jovot maskepp csinalni a dolgokat. vissza is toltenem az utolso szamomra szimpatikus jatekallas, amikor meg kb. 6 eves voltam es horanyban a telkunkon szaladgaltam a nagyszuleim kozeleben. ez persze cseppet sem jelenti h azota csak rossz dolgok tortentek.
//U2-Beautiful_Day//
nem jelent semmit.

akkor nezzunk kicsit elore. mi lesz 2006-ban.
- januar: brighton, melo, a lanyok visszajonnek, vania???
//Iggy Pop - The Passenger//
- februar: brighton, melo, vegre nem leszek minuszban :)
- julius: magyarorszag, feco eskuvoje, jogsi befejezese
tovabb nem tom. de az elmult ev alapjan nincs is sok ertelme nagyon tervezni.
//twisted sisters - We're Not Gonna Take It//
rumie is irt. meg is lepodom azonnal... kicsilany... fel is hivtam... ubicsam te
na

akkor ra is gyujtok 2006 elso es egyben (nalam levo) utolso cigijere is. megtortent. ez egy jo hosszu bejegyzes lesz. a mellettunk levo pubbol hallgatom a zeneket. freestylers push up utan donna kebab, nem is rossz...
most pedig draga jo mesteremmel fogok counter stirke-ozni.
3IB - we are the digital nation

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldog Uj Evet kicsim!
//You are always on my mind//

Szuper65 írta...

uhh de reg kaptam kommentet... hat megis olvas vki.

koszonom kicsim.
es en is mindig rad gondolok....



... de aze legkozelebb ird oda a neved, hatha megse az vagy akire gondolok