vasárnap, január 08, 2006

xxi. century fox

tegnap melobol hazafele egy auto parkolo keritese mogott egy rokara figyeltem fel. ottt a fout mellett, vhogy egyaltalan nem illet a kepbe. masok is bamultak, fenykepeztek. ebben a varosban minden megtortenhet... es rendszerint meg is tortenik.

treningem is volt tegnap, 3 ora agymosas. legalabb megismertem 2 igen csinos kolleganomet, bar az egyiktol az agyam levagta a szijjat es veszjelzesket kuldott szet minden iranyba. szoke lanyka, mosolygos, magas hangu, gondoltam tetszik. beszelgetunk... aszongya h o csak 4 fontot keres orankent. ???? hogyhogy? hat meg nincs 18, csak majd aprilisban. pafffff. meg ranezni se mertem.

este atjott marti. beszelgettunk, beruktunk, south parkot neztunk... remelem epsegben hazaert, mert taxit nem tudtam hivni neki en meg 3 korul beajultam. asszem...

vania ma jon vissza... csinalni akarok vmi fasza vacsorat.
takaritanom kell, mosnom, azt utalom. mindenek elott fel kell meg ebrednem.

jatszottatok anno a grim fandangoval? most a zenejet hallgatom. imadom

Nincsenek megjegyzések: