kedd, január 03, 2006

it' s like that

and that' s the way it is

hazajottem ma melobol. mar reggel eldontottem h ma balhet rendezek, neha elhatalmasodik rajtam. kitalaltam h nem akarok 1 oras ebed szunetet. csak ott uldogelek, nem fizetik es geci uncsi. tegnap nem volt bent a manager szoval haza is mentem elobb, ma is azt akartam, de ma bejott felugyelni. szoval odamentem hozza, oszt mondtam neki: nem akarok ebedszunetet. de ez a torveny. de nem erdekel. de nem tehet semmit. megkerestem a szemelyzetist. o is... ez a torveny. akkor tegyen kivetelt. de nem tehet. most forrongok. vhogy kiharcolom akkor is. be honest imadom ezt csinalni...

aztan hazajottem. 2.5 ora aluka. 20-kor felkeltem. elkeztdem unnepelni a szulinapomat. belgat hallgattam, soroztem, jelentkeztem vmi tarskereso oldalra(???), kinyitottam megegy sorocsket. tyibo csinalt tonhalat. megettem. most mar komolyan mergezesem van. oke h ingyen hozom, de mar 4 napja...

jelenleg ott tartok, h meg tobb sort ide, meg ott, h holnap dayoff. addigra meg mar a pia is gone lesz. de jon majd mirko meg jon majd marti(a magyar lany akit itt ismertem meg) ami egesz jo.
a francusok gyulnek itt. borotvalkoznom is kell. meg is nezem korban ki illik hozzam... :)

az a jo angliaban h itt egy oraval kesobb leszek 27. tahat 40 perc mulva.

Nincsenek megjegyzések: