péntek, január 13, 2006

Play with fire

so, vania is back.
a munka megy tovabb es ami igazan jo hogy meg mindig nem akarok hanyni reggelente. a lany akit kineztem magamnak azota batran kilepett. unlucky. megtalaltam a szamat, irtam is egy sms-t neki de nem valaszolt. arnyekra vetodtem megint. :)
ertheto okokbol a kezem nem nagyon tevedt a billenytyuzetre es most sincs ott, ezeket a sorokat vania gepeli helyettem:)
de most attika itt megint es ujra.
ugy tunik h nem is oly sokara minden vagy legalabbis eleg sok minden meg fog valtozni. es mint minden valtozas ez sem lesz konnyu, de a legcsodalatosabb kurva dolog ebben az eletben, h nem tudjuk elbaszni es vegen igy vagy ugy minden jora fog fordulni.
visszamentem a gym-be es most ha bele doglok is nem hagyom abba.
amiota vania itt van megszabadultam a netfuggosegemtol. igy maradt kb. 8 masik :)

irtam mar elvisrol ugye? eddig nem akartam leirni pontosan h ki is o mert akinek ajandekul szantam eme gyonyoru kis madarkat olvassa a blogomat, megha nem is erti minden szavat. szoval elvis el es virul es csicsereg es hintazik, csipeget, ropkodok, imadom. digicam hianyaban ezt a kepet tettem ide, de eloben sokkal jobban nez ki... sokkal...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Lecserélni egy függőséget egy másikra. Nem csináltál rossz üzletet. :-)

Szuper65 írta...

a zsido ver... uzleti erzek... megy ez...

Névtelen írta...

zsidó vér mi? :D luv ya