szombat, december 31, 2005

beers for the ticz, sugar for my honey...

megjottem... ebben az evben sem dolgozom tobbet. eldontottem.
van 4 tonhalam, 9 sorom, fel doboz cigim, netem, diszno videoim, ugyhogy remek szilveszter ele nezek.
a tobbiek csamborogni mennek a citybe. meg keresnek vmi illegal rave partyt. veluk kellene tartani, ki tuggya h itt fogok e szilveszterezni jovore is. most elvileg alukalnom kellene h fent birjak maradni ejcaka, de ketlem h menni fog. sorozni mar elkezdtem biztos ami biztos.

what s the deal, sugar hill...
meg AFROMAN---BECAUZE I GOT HIGH is.
most meg awol one - Rhythm
U2 - Sweetest Thing is

oooo da sweetest thing...

pedig ez az elso sorom... volt. azota eltelt egy kis ido.
veszeltem mikivel, akivel cipruson logtam egyutt es o most londonban tanyazik. elmelkedunk azon h vissza kellene menni a bird parka majd nyaron. de csak ha meglesz a jogsim.
nna fozok, meg folytatom a berugast.
boldog uj evet... de majd meg jelentkezem.
atti

Nincsenek megjegyzések: