péntek, január 06, 2006

coldwar

ebben a geci lakasban MINDENHOL melegebb van mint vania szobajaban. a furdo, szauna, a konyha meleghaz, a szobam... azt nem tom ott nemvoltam egy honapja. szerintem meg a pinceben is jobb ido van. az ablakot itt mellettem 4 centis lyukkal szigeteltek. okosan.

megint beatlest hallgatok. megint jo nekem. annal is inkabb mert ma mar sorokkel tertem am haza. munkamat meg mindig szeretem. olcso kaja, eleg penz, csinos kolleganok. akikben felmerult a kerdes h miazhogy meg nem oltom egyiket sem, megnyugtatasul most meg csak az aknamunkanal tartok.

vlagyanak megigertem h kepet berakom az internetbe, ugyhogy holgyeim es uraim, kerem alljanak fel es hatalmas tapsal udvozoljek dj vadim utan a masodik leghiresebb oroszt vlagyik-ot.

baszki ha az ablakparkanyra rakom a sort akkor nem hul ki. van eszuk ezeknek az angoloknak.





naja ez nem vlagya de annyira imadom rajta norika okos fejet...
meg most olyan kozel erzem magamhoz a hus marcangolast.

//let it be... siroksmiley







a tarskeresos projektem botladozik... ma eszmet csereltem egy nagyon uncsi lanykaval. miutan megtudta h nem nezek magyar filmet rambaszta az internetet. :)

Nincsenek megjegyzések: