szombat, december 31, 2005

you better watch your step

megint ejjel, megint melo utan, megint sorokkel leoblitve minden keseruseget. ma este fenypontja 2 tonhal steak volt. cipruson az allatkertben jottem ra h szeretem a tonhalat. azt mondtak h minden nap kapunk vmi szendvicset, ugyhogy nem is vittem magammal semmi kajat az elejen. aztan amikor mar majdnem felfordultam az ehsegtol, megjelent a konyhas lany egy hatalmas tonhalas szendviccsel. mivel soha nem ettem meg semmilyen halat (except a halrudacskat) ki is jelentettem h en ebbol nem eszem egy falatot sem. aztan 10 perc mulva amikor bele akartam mar harapni az egyik mereg draga papagajba inkabb megis csak a szenyot valasztottam. es jott a felismeres...

megvagyok egesz jol... ezen a heten megint csirkebubu vagyok, ami eleg uncsi. ma veletlenul beraktak halazni 2 orara ugyhogy nagy meglepetesembe el is vagtam az ujjam egy frissen elezett kessel. de megmaradok.

lelki eletem romokban szoval ott sincs semmi valtozas... najo tuloztam



olvassa ezt a szart egyaltalan valaki?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

hogyne kisbogaram. én állandóan :)