szombat, december 24, 2005

come on with the come on, get down with the get down

merry xmass everybody...
az enyem kezd merry lenni. dolgoztam ma is, vettem ezt azt es most
van 6 sorom, 1 liter bailey's-em, narancsos lazacom, skrumplim. nincs itt ocsem, ez faj a legjobban. mar tradiciova valt a karacsonyi finlandiazas, smoke-olas, fa lopas, diszites, meg ivas, unatkozas...
persze meg berugni meg fat lopni lehet. de nelkule nem olyan jo...

karacsony feeling itt nem sok van. egy pulcsiban siman elsetalgat az ember a neptelen de kivilagitott utcakon, havat, jeget csak a halpultban latok nap mint nap. nem mintha hianyozna. nem karacsonyoztam meg kulfoldon soha, otthon meg fel sem tunt h fontos lenne. altalaban csak untam, meg morci voltam h zarva a tesco. majd meglassuk itt mi lesz. sztem sok sok francia, berugas meg nfs most wanted. (koszi mester+thoomas).

a melot meg elvezem mindig, aminek nagyon orulok. halakat belezni sokkal jobb mint elsore gondolna az ember eloiteletekkel teli feje.

es hallgassatok sok sok beatlest, en is azt teszem most ----- I Saw Her Standing There...

boldog karacsonyt barataim

Nincsenek megjegyzések: