kedd, december 13, 2005

different times

salut

a lanyok leleptek. helyettuk megnyertem 2 francia sracot, momo-t es a masiknak meg nem tom a nevet...
jo arcok, sokat dumaztunk ma, holnap fozocskezni fognak, mert momo chef. meginvitalja a francia baratait, remelem sok sok lanyt is. bar ebben nem vagyok biztos.

melo megvan, jol elvagyok. ma szolt a manager h valszeg at kell h rakjon a fish counterbe. szoval csirkebubu se leszek mar sokaig, inkabb nagy ho ho ho horgasz. legalabb nem egetem szarra a kezem a sutoben, mint ahogy ma tettem.

mirko baratja (peter) is haza utazott ma norikaval. csunyan megfazott es batran elszaladt. remelem azert meg visszajon.

szerdan krafty kuts. sztem el is megyek, megnezem magamnak.

nehezen tom magam ravenni h vegre aludni terjek. bekoltoztem vania szobajaba es nyomom a gepet ha kell ha nem. teljesen a matrix rabja vagyok.

Nincsenek megjegyzések: