szombat, szeptember 10, 2005

step... step... step... step... step...

haladunk, lepesrol lepesre...
talaltunk egy lakast. elegge le van pukkanva velemenyem szerint, de a kozpontban van es olcso(700), azonkivul hamar be lehet koltozni (kedd).
szoval mar csak munkat kell talanom, de ahogy maszkaltam a cityben plusz bongesztem par ujsagot, ez sem lesz nagy kunszt. kinalat az van.
megismertem kata-t, aki megengedte h keddig nala lakjunk. o mar 3 eve itt el es meg mindig jol erzi magat, ami igen megnyugtato.
par szo brightonrol. eloszor is, eddig lofaszt sem lattam meg belole, azonkivul eleinte ciprusrol is azt hittem h jo hely, ugyhogy most mar igen ovatos vagyok, DE ez itt gyerekek b.e.s.z.a.r.a.s..
komolyan mondom lenyugozo. mindenhol fiatalokat latok, kedvesen es baratsagosan mosolyognak, buzik amerre a szem ellat, terek, parkok, szuk utcak, boltok, pubok, klubbok, netcafek, tenger. holnap megyunk a sunday marketre. eddig 20 percet setalgattam egyedul, de egybol talaltam egy lemezboltot, benne egy valogatas LP-vel, "honnan lopott a beastie boys" cimmel. kb. meg is veszem holnap. b. boys alapok, funky minden mennyisegben. (remelem kristi irigy vagy)
a lanyokkal kijovok, nora folyamatosan beszel, de vampirka mellett mar megedzodtem.
vania... o is jo fej.
lassan be kell fejeznem, de nem lehetetlen, h holnap is irok.
jo itt.

my phone number: 00 44 791 0979 714

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

a bboys lemezre én vagyok irigy