vasárnap, szeptember 11, 2005

connected

elso estem brightonban hatalmas alvassal telt, ki kellett pihennem az utazas faradalmait. tehat lemaradtam tayorol. pffff...
masodik este (azaz tegnap) mar aktivabb voltam es lementunk (nora, nicole, diarmuid) a marine parade streeten talalhato Audio klubba, meghallgatni koma & bonest. nagyon jo buli volt. keves ember, jo hang, jo fenyek, draga sor, izabelle, rokkenroll, house, breakbeat.
21en krafty kuts 4 oras szett (kristi kerlek gyere el), 23an dhylan rhymes, meat katie vs elite force, es par napra ra krafty kuts vs scratch perverts 6 lemjas szett. (kristi arra is jonnod kell) lelkes vagyok. :)
ma reggel sunday markettel kezdtunk a vonat allomas mogotti parkoloban, magdi neni es gyula ba almai netovabbja a hely. bolha piac a javabol. vettem is egy pulcsit, egy stereo mcs, 2 dimitri from paris lemezt. aztan meg kolbaszoltunk, masik lemezboltban megvettem dave clarke albumat. 25 fontot koltottem lemezekre. ez a heti limit. kulonben baj lesz.
most szallasadonknal netezem. ezer koszonet katanak es davenek h befogadtak es segitenek.
kinyomtatok par cv-t, meg rumie fotojat es holnap elkezdem a munkakeresest. kell a penz ehhez a helyhez.
ja vettunk ma egy beastie boys videokazit is. :)
amulok bamulok minden percben. mint alice csodaorszagban.

cimem : 10-11 Church Street, Brighton, East Sussex, BN1 1UW, England

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hi Ticc,

A Zoli most otthon van en meg szokas szerint le vagyok egve, de igerem 2-3 heten belul meglatogatunk, ha csak addig nem jossz te londonba. Egyebkent szerintem is fasza hely ez az anglia, es meg London a leggagyibb az osszes varos kozul amit eddig lattam. (Henley, Marlow, Oxford uber alles)

Névtelen írta...

ATIKA/LIPI/BARKI MAS!!!!

nem tudok kontaktolni Lipivel, vki biggyessze ide a szamat v mailjet plz!

amugy jo irigy vagyok, mivel ket sorban annyi djrol irsz, amennyit mi itt a szemetdombon fel ev alatt sem kapargatunk ossze magunknak..

udv
kiskakas

Szuper65 írta...

lipi@1978.hu

Szuper65 írta...

ditte
varlak szeretettel, sztem en most maradok a seggemen. meg munkat keresek. ma kezdem. brighton rlz

Névtelen írta...

Stumbled on your cool blog while blog surfing. Keep it up. I have a site that may not necessarily be your area of interest. But do drop by some time. It pretty much covers help to kid with adhd related stuff.

It's a help to kid with adhd site/blog.

Would appreciate your kind words.