csütörtök, szeptember 08, 2005

if you close your eyes

holnap reggel 7kor indul a gep londonba a fedelzeten norikaval es velem, kb. 14 korul mar brightonban is leszunk. nekem meg nincs szallasom. vanianak es norinak mar van atmeneti.
az utolso napok nagyon zurosek voltak. mentem minden iranyba, egyutt akartam lenni mindenkivel, ott lenni az osszes bulin amin lehet. ebbol az kerekedett ki hogy sok emberrel nem taliztam, akivel szerettem volna (vlagya corvin, miki 1000 bocs), megbantottam vkit akit pedig nagyon szeretek.
ennyit a sirasrol.
oromteilbb dolgok... tegnap bunny, kristi meg en lementunk susibe. ott beruktunk de rendesen, tancikaltunk, hazajottunk, nalunk folytattuk. en mondjuk azonnal osszeestem es a szonyegen aludtam reggelig. a galeria megmaszasa reszegen lehetetlen vallalkozas. szerencsere kenyelmes rugos dugos szonyegem van.
ma tali fecoval, adott egy masik gay polot a popsy polo helyett, majd a kepeken latjatok. :) igen vicces, tobben furan is neztek ma ahogy setalgattam fel s ala. voltunk kristivel brassoizni. most lipinel logok.
sietnem kellene haza, mert meg nem pakoltam ossze, a lakas darabokban (lillus, nyugi), jon betty, vampirka, kisagi, szami.
meg lemezezni is akarok picit.

rumie ma megcsorgetett de beszelni nem tudtam vele. :(

ja, koszonet a megnemnevezett telefon felszabaditonak. re5pect.

legkozelebb brightonbol jelentkezem.
p e a c e
e l v i s

Nincsenek megjegyzések: